טלוויזיה

הכוכב הבא יוצאת לדרך: קשת ברחה מהאח הגדול?

תכנית הדגל של קשת 12 עתירת הרייטינג יוצאת הערב לדרך, אבל באופן מפתיע שני הפרקים הראשונים של התוכנית שובצו בימים היחידים בשבוע בהן האח הגדול לא משודרת. קרב הרייטינג החם של הקיץ רק התחיל
שירה יום טוב | 
הכוכב הבא האח הגדול (צילום יחצ)
הפריים-טיים לא היה חם יותר. קשת 12 חונכת הערב (שני) עונה חדשה לפורמט הכישרונות המוזיקליים "הכוכב הבא". אלא שהפעם עומדת זכיינית ערוץ 12 בפני חישובי לוח שידורים משמעותיים, וזאת לאור תור הזהב שמגלה רשת 13 אחרי כמעט שנתיים שהרייטינג בכיס של הראשונה.
ברשת משדרים בחודש וחצי האחרונים עונת אנונימיים של האח הגדול. אם נסתכל אחורה לנתוני הפריים של רשת, נגלה שהפורמטים הוותיקים והמוכרים תמיד מראים חוזק בפרקי השקה וגמר, אבל מה שקורה במהלך המשדרים הביא לקשת שליטה כמעט מלאה ברצועה. 
אלא שבחודש האחרון, שידורי האח נאלצו להוציא את קשת 12 מאדישותם. שינויי לוח שידורים בעקבות חשש מתחרות קשה מדי, זה משהו שכבר ראינו בעיקר מצידה של רשת. הפעם מדובר בקשת שנראה שנקטה צעד של שיבוץ השקת הכוכב הבא כך שזו לא תיפגע מהקלף החזק של רשת 13 - האח הגדול. תוכנית הריאליטי של רשת 13 משודרת בימים ראשון, רביעי, חמישי ומוצאי שבת, והכוכב הבא, כאמור, תשודר בימים שני-שלישי.
קשת הספיקה בחודש האחרון לחטוף משידורי האח כששני פורמטים חזקים של הערוץ מצאו עצמם נפסדים מול שידורי האח. עונת העשור של מאסטר שף מתקשה מול פרקי האח הגדול וכך גם חתונה ממבט ראשון שרק ביום שבת האחרון הגיע לרגע השיא של הפורמט - ההחלטות - ולא עמד במבחן מול האח
כעת, מחזירה קשת את הכוכב הבא, היורש של כוכב נולד כשזו העונה השנייה בה הפורמט לא אמון על שליחת נציג לאירוויזיון. בשנה שעברה סיים הכוכב הבא עם נתונים חזקים - ממוצע רייטינג עונתי של 17.5%, ששיקף ירידה קלה מהעונה הקודמת. 
 
הצצה להשקה של הכוכב הבא הערב. צילום: קשת 12
מנגד, האח הגדול בשבוע כניסות חדשות לבית, ושליטה טובה בקהל הצופים כך שנראה שלא במקרה נבחר יום ההשקה של הכוכב הבא דווקא להערב (שני), כשברשת 13 משדרים פורמט חדש ולא ממריא, "שף מתחלף".
כך או כך נראה שמפגש עתידי בין הפורמטים יהיה בלתי נמנע בתקופה הקרובה. במקרה כזה היה מעניין לראות האם האח, למרות השערוריות שהספיק לייצר, מסוגל לעמוד גם מול הכוכב שמראה יציבות חזקה וכולל שורת טאלנטים חזקים של הערוץ כולל צמד המנחים אסי עזר ורותם סלע, וכן רכש חדש מהניסיון של רשת לשלוח לאירוויזיון - רן דנקר שמצטרף לשולחן השופטים במקום סטטיק ובן אל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה