טלוויזיה

גמר הכוכב הבא: הרייטינג גבוה, אבל ממש לא בשיא

הגמר של הכוכב הבא רשם הרבה הישגים מבחינת רייטינג, אך יחד עם זאת לא מדובר בנתונים כל כך משמחים בהתייחס למשדרי הגמר הקודמים, מדובר בגמר עם נתוני הרייטינג הנמוכים ביותר יחד עם העונה החמישית
אביחי דלאל |  2
הכוכב הבא 2021 (צילום קשת 12)
גמר הכוכב הבא עשה נתוני רייטינג מטורפים במיוחד ביחס למשדרי הפריים-טיים באופן יומיומי ואמש (רביעי) הגמר סיים עם נתונים מעולים במיוחד לשנה האחרונה העומדים על 24.5% רייטינג ו-677 אלף צופים.
בקשת 12 חגגו פעמיים ניצחונות על רשת 13: ניצחון ענק על היריבה שבה צפו אתמול כ-227 אלף צופים וזכתה ל-8.7% רייטינג בלבד והניצחון השני הוא העובדה שההישג הדי מדהים של קשת מגיע יממה בלבד אחרי המפלה של האח הגדול בגמר עונת ה-VIP בשפל.
עוד הישגים של גמר הכוכב הבא: מדובר בגמר הנצפה ביותר ב-2021. המשדר הנצפה ביותר השנה אחרי ארץ נהדרת. דקת השיא של המשדר הייתה 22:43 עם 29.2% וכ-788 אלף צופים בעת ביצוע הגמר של תמיר גרינברג לשיר המקורי שלו. כמו כן, אם נתייחס לממוצע הצפייה של העונה, מדובר באחת העונות הנצפות עם 17.5%, כשהעונה הגבוהה ממנה היא עונה 8 שסיכמה עונה עם ממוצע של 17.9%.
יחד עם זאת, על פי נתוני מדרוגית, מדובר בגמר עם נתון הרייטינג שניצב במקום הנמוך לאורך שמונה העונות יחד עם גמר העונה החמישית. בגמר העונה השישית היה שיפור ענק והגמר זכה ל-30.8% רייטינג ואז החלה ירידה בגמר שבו זכתה עדן אלנה עם 29.2% והגמר האחרון המשיך את הירידה לשפל למרות הנתונים הנהדרים.
גמר עונת הבכורה, היה גם בעל אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר והגיע ל-40.3% אי שם בשנת 2013 בערוץ 22 שאיחד את שתי הזכייניות. יחד עם זאת, מדיום הטלוויזיה עבר היחלשות מאז ומדובר בנתונים שלא רואים היום באף תוכנית כך שירידה מתונה מוצדקת, רק שאכן הפעם מדובר בנתון נמוך משמעותית לפרק הגמר לעומת השנתיים שקדמו לו ובעיקר לאור ההשקעה הגדולה באירוע המשודר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תכנית שמשמשת לקידום גחמותיהם של המנחים והשופטים.
    יתרו 09/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכנית דוחה, כמו מרבית התוכניות בערוצים 12 ו-13. אפשר, ורצוי, לסגור את ערוצי הזבל האלה.
    סגור
  • 1.
    זו בכלל לא מוסיקה עברית וישראלית. זה חורבן תרבותי.
    בן דוד 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא השירה שעליה גדלנו ובנתה אותנו ואת הארץ. זו מוסיקה לא ישראלית ולא עברית, ההופעה כולה לא ישראלית ולא עברית. מדובר בחיקוי עלוב לתרבות זרה. והזמר שזכה לא שר אף שיר בעברית, וטוב שכך. מה לו ולשפה העברית. בוז לכל המארגנים והמשתתפים.
    סגור