טלוויזיה

אילנית לוי לא מפחדת: "כשתיפול, אקפיץ אותה בחזרה"

המגישה התייחסה לקריירה החדשה של ביתה אלין כשחקנית וטענה: "אני רשת הביטחון שלה, זה החלום שלה והיא עובדה בזה מאוד קשה"
מערכת Ice | 
אילנית לוי (צילום פייסבוק/ אילנית לוי)
אילנית לוי בתה אלין גולן יככבו יחד על המסך באות הסדרה. בראיון עם TMI סיפרה האמא הדואגת על חששותיה מכניסתה של אלין לעולם הבידור. באירוע הרמת כוסית לקראת צילומי העונה החדשה של סדרת הנוער ״זיגי״ דיברה על כך בהרחבה.
תחילה הסבירה לוי: "המשפחה שלי תמיד הייתה איתי על הסט. הילדים, מהיום שהם נולדו, היו איתי על הסט. את בעלי הכרתי בסט, ככה שזה מאוד טבעי. עונה שעברה ישבתי בשמש בחודש תשיעי והשגחתי על אלין, אז לפחות שאני אעבוד גם. פעם ראשונה שאנחנו עובדות יחד כשחקניות ואני מאוד מתרגשת שזה יקרה".
 
על הטיפים שנתנה לאלין: "היא לא צריכה את הטיפים שלי, היא נותנת לי טיפים. אנחנו עובדות ביחד, היא לומדת בעל פה ואז אנחנו עושות את הסצנות ביחד. כשאת אמא כל מה שאת אומרת לא נכון, אז עדיף שתעבירי את זה דרך גורם שלישי ואז הוא יגיד לה את זה וזה יהיה נכון".
עוד הוסיף: "אני לא זוכרת אותה כקטנה שלי, היא עדיין הקטנה שלי, היא תמיד תהיה הקטנה שלי. אין הורה שזה לא ילחיץ אותו, בטח בן אדם כמוני שמכיר את העולם הזה. זה עולם עם הרבה יופי והרבה לא. נתנו לה כמשפחה כלים ואם את שואלת אותי כמובן שהייתי אוחזת ולא מרפה. זה החלום שלה והיא עובדת בזה מאוד קשה. אני רואה כמה שמחה זה מסב לה וכמה היא מסופקת במה שהיא עושה אז אני פה. אני רשת ביטחון, שכשתיפול אני אקפיץ אותה חזרה למעלה".
לגבי הבן שלה: "ליאם בצבא אז זה קצת אחרת. הוא חייל כרגע אבל הוא גם מתפתח לאט לאט ומחפש את הדרך שלו, מנסה דברים, לומד, משקיע. אני מאוד שמחה לראות אותם משקיעים במה שהם עושים, זה מאוד חשוב. הם ראו שזו עבודה קשה ואתה לא בא ועושה תפקיד ו'יאללה איזה כיף קיבלו אותי'. זה עבודה מאוד קשה ובסוף זה לעצמך. אתה רוצה להביא את התוצאה הכי טובה וגם ליאם וגם אלין מאוד משקיעים בדבר הזה. ליאם מג'נגל בין החיים כחייל ובין החיים כמבוגר ויש להם עוד הרבה שנים בזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה