טלוויזיה

כוכבת חתונה ממבט ראשון חושפת: כך קיבלתי את הטבעת

אחרי שמועות שהספיקו לרוץ בזכות הטבעת בעלת הנוכחות, כוכבת חתונה ממבט ראשון שהיתה הראשונה להיכנס לחופה העונה, חושפת את מסיפור שמאחורי התכשיט
מערכת ice |  6
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)

אחד הסמלים המובהקים שמייצגים את כוכבת חתונה ממבט ראשון מעיין דורי - הטבעת הירוקה שלה - קיבל חשיפה מיוחדת בעמוד האינסטגרם שלה אחרי שהטבעת זכתה להתעניינות מיוחדת בעקבות העונה.

נזכיר כי הטבעת עוררה תהיה בקרב עוקבים עירניים שהבחינו בה בביתו של בן אביבי והסיקו מכך שהשניים עדיין ביחד, מה שהתברר כתקוות שווה שכן הזוג נפרד חודש לאחר הצילומים.
כעת חושפת דורי את הסיפור מאחורי הטבעת בפוסט באינסטגרם בו כתבה, "מאיפה הטבעת עם האבן הירוקה הגדולה? זו אולי השאלה הנפוצה ביותר ששואלים אותי. מכיוון שזו בהחלט טבעת מיוחדת עבורי, הרגשתי שמגיע לה פוסט. הטבעת הזו הייתה של סבתא אביבה. אמא של אמא. אביבה הייתה אישה יפה יפה, ומיוחדת במינה.
 


"היו בה רוך ואצילות שהגיעו ביחד עם ייחודיות ועוצמה שלא היה ניתן לעמוד בפניה. היה לה סגנון ושיק שהיה רק לה , והיא תמיד הקשיבה רק לעצמה. ככל שגדלתי הבנתי יותר ויותר כמה השראה היא הייתה ועודנה עבורי. כשאביבה נפטרה אמא שלי ודודה שלי מורלי החליטו לתת לי את הטבעת הזו ומאז היא עליי לכל מקום שאני הולכת.

הטבעת הירוקה, צילום: אינסטגרם מעיין דורי

"אני לא יודעת היכן נרכשה, אני כן יודעת שזו עבודת יד. שילוב של זכוכית רומית יחד עם כסף טהור. ואמא מספרת שהיא נקנתה בקיסריה. מעניין אם היא אי פעם דמיינה שכל כך הרבה עניין יהיה סביב הטבעת שלה. הלק המנצנץ הוא גם בהשראתה. מתגעגעת.
 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תקוות שווא, לא תקווה שווה... אין הגהה? (ל"ת)
    אביב 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בהצלחה
    שלומית 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעין יקרה צפיתי בתוכנית כי סיקרנת אותי באישיות שלך. אני הוקסמתי ממך ושידרת חוכמה עם עדינות ויופי. אין ספק שאת רגישה לאנשים לידך וזה חשוב. הטבעת מיוחדת מאוד ומחברת לשורשים דבר שגם הוא חשוב מאוד. חיבוק ענק. מקווה שמישהו מהגברים האיכותיים והטובים יפנה אליך בצורה מפתיעה ותהיה לך תובנה שהכל לטובה. אני
    סגור
  • 3.
    מעיין
    יעל 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיי חזקה ןתמשיכי הלאה המזל בוא ובוא.
    סגור
  • 2.
    מעין המשיכי הלאה!...
    אחת שיודעת 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סבתא אביבה, אכן היתה אישה יפה והסבא מוטי חבל על הזמן! את, מעין יפה ומיוחדת בפני עצמך עם הטבעת ובלעדיה! ד.א. גם הדודה, אילנה, אחות של סבא מוטי אישה יפה מאוד!
    סגור
  • 1.
    וואו ידיעה מרעישה
    אחת שלא יודעת 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ישנתי שנתיים!
    סגור
  • חחח
    שיר 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת אין על מה לכתוב
    סגור