טלוויזיה

אברי גלעד חוזר למסך: כל הפרטים על התוכנית החדשה

אחרי ארבעה חודשים מירידתה של תוכנית האקטואליה שיזם, "מדד ישראל", ואחרי שוויתר עבורה על רצועת הבוקר, אברי גלעד חוזר לרשת 13 בתוכנית חדשה, זה תאריך ההשקה
שירה יום טוב |  5
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
השבוע זה קורה: אברי גלעד חוזר למסך עם מהדורה מיוחדת לרצועת הבוקר - ״אברי בשישי״ - התכנית החדשה של אברי גלעד תושק ביום שישי הקרוב ותשודר החל מהשעה 6:00 ברשת 13.
לצד גלעד ייקחו חלק חברי הפאנל אטילה שומפלבי, נועם פתחי, אמי פלמור, דניאל רוט, מירב לפידות ופרופ' פרידמן, בוקי נאה יוביל את פינת הפלילים בה יסכם את כל מה שקרה בשבוע בתחום המשטרה והפלילים יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הפשע הישראלי. דיוויד סלע יובל את ״ד״ש מפעם״ - פינה חדשה שתחגוג את ישראל ותביא למסך את האירועים שהקרו באותו שבוע בישראל בעשורים הראשונים של המדינה בעזרת קטעי ארכיון בלתי נשכחים ונדירים.
 
חזרתו של גלעד מתרחשת ברקע שינויים רבים שעבר בקריירת ההגשה שלו בחצי שנה האחרונה. ברשת ניסו לבצע שינוי לוח שידורים כשלראשונה מזה 15 שנה עזב את רצועת הבוקר ועבר לרצועת הפרה טיים.
עם המעבר ביקש גלעד לחנוך פורמט אקטואליה חדש בניסיון לגוון את הרצועה, אך הניסיון לא צלח ונתוני הרייטינג הביאו את רשת להוריד את התוכנית חודשיים בלבד לאחר שהושקה. 
 

כעת, כאמור, חוזר גלעד לאחר מספר חודשים בהם היה נטול משבצת על המסך, ומשאיל להעולם הבוקר, התוכנית אותה עזב, את משדר שישי וכך למעשה חוזר למקום המוכר לו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה הסיכוי שהדצית החנפנית ??תגיע לאולפן ותצלם את כולם
    ארז 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחנפנית הקטנה תאבת הפרסום יש סטייל חדש. היא מסתובבת עם הנייד ומצלמת את כל סביבתה. האם כולם מסכימים לשחק במחזמר האבסורד שלה. אם אברי גלעד יקח אותה הפאטטית תצלם את כל מה שמתרחש מאחורי הקלעים של תוכניתו.
    סגור
  • 4.
    לא רוצה אותו ואת חבריו הביביסטים על המסך שלי
    אחד 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שיישאר בבית
    סגור
  • 3.
    שמחה לדעת כבר אי אפשר עם יואב לימור (ל"ת)
    יוני 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    למה לא בשישי בשש? (ל"ת)
    גולן 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    די... שחררו כבר את הדינוזאור לגמלאות
    שון ארליך 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הקהל של היום (בטח הצעיר) מחפש טאלנטים אחרים. מספיק עם הסידור עבודה הזה לכל מיני מוצגים ארכיאולוגיים שכבר אבד עליהם הכלח.
    סגור