טלוויזיה

אחרי עונת עשור נוצצת: זה הזוכה הגדול בגמר של מאסטר שף

לאחר עונת עשור נוצצת, ולאחר הגשת מנות הגמר גם לבוגרי כל עונות מאסטר שף, הלל גרדי הוכרז כזוכה הגדול של העונה העשירית של "מאסטר שף", כאשר יניב שחר הגיע למקום השני ומיכל מוטיל למקום השלישי
מערכת ice | 
שופטי התוכנית מאסטר שף (צילום יחצ)
בחודשים האחרונים שודרה העונה העשירית של תחרות הבישול האהובה "מאסטר שף", אשר בעבר הביאה לנו כמה שפים ושמות גדולים, דוגמת טום אביב, סמדי בומבה, מאסימו ועוד. אמש (שבת) התרחש הגמר הגדול עם תחרות צמודה ביותר בין שלושת הפיינליסטים הלל גרדי, מיכל מוטיל ויניב שחר.
הזוכה הגדול של העונה היה הלל גרדי, שהגיע לשלב הדו קרב הסופי מול יניב שחר. גרדי בישל מנה מיוחדת למדיי על אבן מסותת ממקום מגוריו, עליה הניח את מיטב חומרי הגלם שהביא מן ההר בו רעה צאן. המנה המיוחדת הזו ניצחה את המנה של יניב שחר שהלך על הטעמים הביתיים הירושלמים עם מנת לחוח, איברים פנימיים ותיבול אסייתי. 
 
מיכל מוטיל, מעצבת שמלות הכלה, הגיעה למקום השלישי בתחרות וזאת למרות שהציגה מנה מיוחדת במינה עם גזרים ממולאים, בעוד שהמנה השנייה לא הייתה מרשימה באותה המידה. 
המנצח הגדול של העונה הוא רווק, רעה צאן ומטפל בטבע. אחד מהיתרונות של גרדי במהלך העונה היא העובדה שהביא את הטבע אל שולחן השופטים ואמש עשה זאת גם עם הגבינות האחרונות ביותר שהפיק מדריכו של גרדי, שי זלצר המנוח לו מורשת של ייצור גבינות. 
אמש במהלך השידור הוכרז כי החלה ההרשמה לעונה ה-11 של "מאסטר שף" וכי היום (ראשון) יתקיים שידור מיוחד של מאסטר שף VIP, בו ישתתפו טוביה צפיר, סטפן לגר, מיכל אמדורסקי, ירדן ג'רבי ורבים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה