ויראלי

מיכל אנסקי חוגגת יום הולדת? "חתיכת טריפ"

מיכל אנסקי מציינת היום את יום הולדתה ואף הספיקה לקבל איחולי רשת מחברים קרובים, אלא שהיא עצמה עסוקה בחגיגות אחרות, "השריד האחרון נכחד"
מערכת ice |  1
מיכל אנסקי לב דימונדס (צילום שי כהן ארבל)
רצף שינויי הסטטוס בחייה של מיכל אנסקי בשנים האחרונות היו מפתיעים במיוחד לאור היציבות שהיא מגלה על המסך, כאשר בתקופה הזו היא שופטת בפעם העשירית בריאליטי הבישול מאסטר שף.
אנסקי התייחסה הבוקר ליום הולדתה שחל היום, ובו היא מציינת 42 שנים, אלא שיחד עם זאת, נוספו לה חגיגות נוספות לתאריך הזה רק בשלוש שהנים האחרונות.
"יש אנשים שמפחדים מהגיל" פתחה אנסקי את פוסט יום ההולדת שלה, "אני לא, לא באופן מודע לפחות, אבל מה פרויד היה אומר על זה שלפני שלוש שנים התחתנתי עם איילי ביומולדת, ולפני שנה גם ילדתי באותו התאריך ממש?
"זו שנה ראשונה שאנחנו חוגגות יחד חתיכת טריפ, בעולם כל כך ציני, יום ההולדת הוא אולי השריד האחרון לאיזו מוכנות לחגוג בכנות את העצמי. מה גם שהחגיגה שלי תמיד נופלת על תוואי הימים שבין ראש השנה לכיפור, אז מתווספים לכל הנ״ל גם רטרוספקטיבה, חשבון נפש, ותפילות.
"אז היום לפני שנה, בחדר לידה באיכילוב השריד האחרון נכחד גם הוא. ואת באת אלי, מתוך תוכי, ואני לא יכולה שלא להודות בזה, שאני רואה בך את אקסטנציה מובהקת שלי, בכל מובן אפשרי. החל מאיך שאת מלפפת את תלתל שיערך על האצבע לפני שאת נרדמת וכלה בניואנסים של הצחוק שלך, אני מזהה בו את שלי.
 
 
"מאודי זה כל כולי, ואני מרגישה זכות גדולה להיוולד שוב איתך לגדול לצידך ולספור מחדש ימי הולדת, וימי נישואין - לא סתם התחברנו כולנו יחד, כי היום יום שלישי פעמיים כי טוב, ויש לכולנו סיבה משולשת למסיבה, ובעולם ציני ככ, צריך לפעמים לשמוח רגע ולחגוג הכל יחד. שום דבר לא מובן לי מאליו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיותרת לחלוטין
    ירון 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נרקסיסטית במלוא מובן המילה. דואגת לידע מראש את התקשורת כדי שיכתהו עליה. רודפת תצומי בצורה חולנית.לא קולטת עמה היא דוחה ומאוסה עם הריקנות שבה. אישה משעממת ומשועממת.
    סגור