רכילות עסקית

שופטי מאסטר שף והמתמודדים חוגגים באירוע נוצץ

חברי נבחרת העונה העשירית של מאסטר שף והשופטים המפורסמים, למעט איל שני, התכנסו היום יחדיו לחגיגה טעימה והרמת כוסית לקראת ראש השנה באולם התצוגה החדש של קבוצת בירמן
מערכת ice | 
אירוע העשור של מאסטר שף (צילום אורטל דהן זיו)
ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה והבוקר התכנסו משתתפי עונת העשור של "מאסטר שף" להרים כוסית לכבוד השנה החדשה. האירוע היוקרתי וללא ספק הטעים התקיים הבוקר (שלישי) באולם התצוגה החדש והיוקרתי "בירמן דיזיין".
 
כל השופטים, למעט איל שני שמבלה בחו"ל, וחברי הנבחרת הכינו מנות חגיגיות וטעימות ברוח החג המתוק. האירוע המהנה ציין לא רק את החג ואת נקודת הציון של התוכנית הפופולרית, אלא גם את השקתו של אולם התצוגה של קבוצת בירמן ב'דיזיין סנטר' בבני ברק.
תוכנית "מאסטר שף" נמצאת כאמור על מסכינו כבר עשר עונות ובעונה החגיגית הזו היא גם מככבת לא מעט ברייטינג על פני חברתה מקשת 12 "הכוכב הבא". יחד עם זאת, עקב העונה הנוכחית של "האח הגדול", על כל השערוריות שהיא הביאה עמה, עולה לרוב על שתיהן. עם הגעת העונה לסיומה ביום שבת הקרוב נמתין לראות האם יהיה שינוי בנתונים אלו והאם "מאסטר שף" תחזור לככב.
 
לעומת זאת, המתחרה הישירה של "מאסטר שף" בערוץ 13, "משחקי השף" שהחלה את עונה חדשה בשבוע שעבר, מדשדשת לעת עתה.
לצד האוכל הטעים וההתרגשות לקראת החגים, נתונים מדאיגים ביותר פורסמו היום מטעם לקט ישראל (אשר משתפת פעולה עם העונה העשירית של "מאסטר שף"). הנתונים מציגים כי מזון בשווי הקרוב ל-1.2 מיליארד שקל הולך להיזרק לפח בחגים, עקב רכישת יתר וזאת למרות שישנן עשרות אלפי משפחות רעבות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה