טלוויזיה

בשורה לצופי HOT: זה הערוץ החדש שתקבלו

בשורה למעריצי הטלנובלות בישראל: חברת HOT מעלה ערוץ טלנובלות חדש בשם "ואמוס" מבית קבוצת RGE: הערוץ החדש שהוקם בשיתוף פעולה בלעדי עם ענקית התקשורת האמריקאית TELEVISA, יהיה זמין ללקוחות חברת HOT באפיק 88, וישדר אלפי שעות טלנובלות מצליחות בספרדית שטרם שודרו בישראל
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
קבוצת RGE יחד עם חברת בץ תקשורת, המתמחה בייצוג ערוצים זרים, הרחיבה לפני כשנה את היצע התכנים שלה עם השקתו של ערוץ טלנובלות חדש בשם ואמוס. החל מה-12.12.2022, הערוץ החדש יהיה זמין גם ללקוחות חברת HOT ויביא לקהל הצופים חובב הספרדית מבחר טלנובלות מצליחות, מבית חברת Televisa.
הערוץ החדש הוא תוצר של ענקית התקשורת TELEVISA שהתמזגה עם ערוץ הטלוויזיה הגדול בארה"ב לדוברי ספרדית Univision (לשעבר בבעלות חיים סבן) והפכה לתאגיד התקשורת דובר הספרדית הגדול בעולם. במסגרת השקת הערוץ החדש הוא יוצע לכל לקוחות חברת HOT לחודש היכרות בחינם. בחודש ינואר תכני הערוץ יעלו גם לספריית HOT VOD.
 
בין הטלנובלות שישודרו בבלעדית בהשקה בערוץ ואמוס; אחים בלב, לב חצוי, הירושה ועוד.. כל הטלנובלות הן מבית היוצר של Televisa – Univision. חלק מהתכנים ישודרו בסמוך לשידור המקורי בארה"ב.
בישראל קהל חובבי טלנובלות הדוק שהתרחב עם השקת ערוצי טלנובלות ייעודיים בכבלים ובלווין בשנות ה90. גם בקרב הילדים והנוער התרחבה הצפייה בז'אנר עם הופעתן של הטלנובלות הראשונות בישראל כדוגמת "קטנטנות", "המורדים" ו"כמעט מלאכים" בתחילת שנות האלפיים. בהמשך התרחבה התופעה גם לטלנובלות בשפות אחרות כמו קוריאנית, ערבית ותורכית. וכעת גובר הביקוש לטלנובלות עדכניות וחדשות בשפה הספרדית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בקיצור עוד ערוץ מיותר.. במקום להביא תכניות נורמליות
    אזרח גאה 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעלים ערוץ מיותר..גם בשאר הערוצים כבר ניהיה משעמם.ערוץ היסטוריה הפך לערוץ לתוכניות ג'נק..כנ'ל ערוצי דיסקברי
    סגור
  • 1.
    ערוץ 87 !!! בממיר !!! (ל"ת)
    תקשיבו לי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור