ויראלי

דרמה על סט הצילומים של HOT: אנחל בונני נפצע

במהלך צילומי הטלנובלה החדשה של הזכיין, השחקן נפגע על היאכטה ששימשה כרקע לסצנה והוא פונה לבית החולים שם קיבל תפרים ואחריהם חזר מיד לצילומים
מערכת Ice | 
אנחל בונני (צילום HOT)
אנחל בונני, שקיבל את התפקיד הראשי ב''בעלת החלומות" שתשודר ב-HOT בידור בקרוב, שם יגלם את שלומי עבודי, ישראלי לשעבר שחוזר לארץ כדי לכבוש אותה, סוגד לאשתו שאותה משחקת גל מלכה, לא ציפה שכך יסיים יום צילומים. 
TMI פרסמו כי היום (ראשון) השחקן הוותיק נפצע במהלך הצילומים על יאכטה, שבה הוא גר בסדרה, לאחר שנפצע הוא פונה מיד למוקד וקיבל תפרים. כמו מקצוען אמיתי, הוא לא חיכה יותר מדי וחזר מיד אל הצילומים.
על פי הדיווח, הפגיעה נגרמה מהתקלות בתקרת הקומה השנייה של היאכטה כאשר בונני התרומם בחזרה לסצנה עם גל מלכה שכאמור משחקת את בת זוגתו וקיבל מכה חזקה בראשו.
 
הסדרה "בעלת החלומות" מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטים שלו ייפסקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה