טלוויזיה

משתתף נינג'ה ישראל חושף: "לקחו אותי לפינה והרביצו לי"

משתתף נינג'ה ישראל, משה מוסלאוי בן ה-17, התייחס לתסמונת הטורט וחשף את הקשיים הכרוכים בכך: "ילדים חיקו אותי, מורים אמרו שאני מפריע להם. מהר מאוד זה התפתח לאלימות כלפיי, עירבו משטרה"
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
העונה החדשה של נינג'ה ישראל נמצאת כבר בעיצומה, כאשר לצד התחרות העיקשת על מסלול הנינג'ה, הסיפורים המרגשים מחייהם האמיתיים של המתמודדים ממשיכים להוסיף רגש לתחרות, כאשר הפעם חתום על הסיפור המרגש של הפרק האחרון משה מסלאוי, בן 17 עם תסמונת טורט, שחשף את הקשיים הכרוכים בכך.
מוסלאוי התייחס לגילוי התסמונת ולהשלכותיה ואמר במהלך הראיון לפני העלייה למסלול: "בכיתה ה' גילו שיש לי טורט, הטיקים שלי התבטאו בהמון צקצוקים או התכווצות של הבטן, זה באמת היה כואב. זה היה מלווה בחיקויים של ילדים, מורים שאומרים שאני מפריע להם. מהר מאוד זה התפתח לאלימות כלפיי, פעם אחת ילדים לקחו אותי לפינה בבית ספר והתחילו להרביץ לי, עירבו משטרה".
 
לאחר אותה תקרית מדוברת בה הייתה מעורבת גם משטרת ישראל, מוסלאוי ומשפחתו עזבו את רמלה והוא התחיל ללמוד בפנימיית 'גן ונוף', שנתנה לו מסגרת נוחה ומכילה בהרבה: "ביום הראשון של הלימודים חיכו לי מלא ילדים שלא הכרתי בכניסה לשער, הרגשתי מאוד אהוב פתאום, הרגשתי שניצחתי את הטורט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה