קריירה ולימודים

כוכב נינג'ה ישראל מגיב להאשמות החמורות: "זה לא יעבור בשתיקה"

אחרי הטענות נגד כוכב נינג'ה ישראל, אדם מלכי, כי הוא מתנהל בצורה אלימה במיוחד כלפי נשים שמתאמנות במכון הנינג'ה שלו, גיל מרנץ מגיב: "תוכן שלא יכול לעבור בשתיקה. לא אוכל לתת יד לחינוך הרסני שכזה"
מערכת ice |  7
גיל מרנץ, הזוכה בעונה השנייה של נינגה ישראל (צילום עודד קרני)
נינג'ה ישראל, אחת התוכניות האהובות של קשת 12, היא לא כל צל של ספק תוכנית מרעננת במיוחד בנוף, כאשר בין כל תוכניות הריאליטי, היא מביאה איתי משהו אחר. הטירוף שנוצר סביב התוכנית הביא אלפי אנשים בישראל להתחיל להתאמן, וכמו כן גם נפתחו המון מסלול נינג'ה בערים השונות, ואפילו חלק מהכוכבים של התוכנית נהיו מאמני נינג'ה בעצמם.
בשבוע שעבר עלה ב"ישראל היום" תחקיר מטריד במיוחד הודות המכון של מלכי, כאשר על פי עדויות של נשים שהתאמנו אצלו, הוא מתנהל בצורה אלימה במיוחד, מה שהביא אותם למצבי קיצון, כמו התקפי חרדה, התנתקות מאנשים ואיבוד הערך העצמי, ושהפחדים והחששות שנבעו מהתנהגותו האלימה והבלתי צפויה צילקו אותם לכל החיים.
 
אתמול (שבת) כוכב נינג'ה ישראל, גיל מרנץ, הגיב לתחקיר של "ישראל היום" עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "לצערי בימים האחרונים הקהילה שלנו נחשפה לתוכן שלא יכול לעבור בשתיקה. בתור אדם השואף לחנך להעצמה ולטוב, לא אוכל לתת יד לחינוך הרסני שכזה. רק אוכל לקוות שיגיע השינוי. הורים, נערים, ילדים – האם אתם מוכנים לקבל ערכים שמשפיעים לרעה? בין אם אתם ערים לזה או לא, קיימת השפעה! אם אתם מוכנים לקבל אותה – זו בחירה שלכם".
גם בארגון נינג'ה ישראל התייחסו לתחקיר של "ישראל היום": "אנו מקווים שהנושאים העולים מן הכתבה שפורסמה ביום חמישי יוכלו להוות קריאת השכמה למאמנות ומאמנים בכל הנוגע לחציית קווים אדומים ושיטות אימון אשר עשויות לפגוע (גם אם לא בזדון) בגופם או בנפשם של המתאמנים השונים בכלל ענפי הספורט בישראל, ובענף הנינג'ה בפרט".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לא מאמינה
    ישראל1 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו נוקם על משהו...? ניסיון סחיטה ?
    סגור
  • 6.
    זה קשור לזה שהתאומים פשוט מגמדים אותו
    מייקל 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע יש 2 תאומים שמרנץ נראה כבר פנסיונר לידם אולי זה קשור
    סגור
  • 5.
    שקר גמור
    עידן שדה 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רוצים לקדם את הנרטיב והמלחמה נגד גברים. רוצים לעשות ממנו אנדרו טייט הישראלי. הנה אישה באוקלהומה שבשביל לקבל משמורת על הילדים שתלה בטלפון של בן זוגה תמונות עירום של ילדות קטנות. ועוד מאמר, מהמיסנדריה שאומר לגברים:"אם אישה מאשימה אתכם בא1נס, אפילו אם אתם חפים מפשע, אתם צריכים לקחת את זה כמו גברים". וואט דה פאק נכון? תתעוררו! גברים אינם רצויים במערב שקורס עם התרבות הרעילה שלו. קחו פספורט, ותעזבו לפיליפינים ומדינות בהם פמיניזם רעיל, אינו רצוי. הגיע הזמן לחרם הגדול... על המין הנשי. Mgtow is the only solution
    סגור
  • 4.
    מי זה מלכי ס"כ בן אדם אפשר להחזיר לו וגם לא (ל"ת)
    להתאמן אצלו 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אודות המכון ולא הודות.... (ל"ת)
    טעות כתיב 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    ..
    גנרל 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רואים על העיניים שלו שהוא בן אדם ככ מתוק ונעים לבריות אני חושב שהכל שקר
    סגור
  • 1.
    בזיון
    מערכת ic 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה תמונה של גיל מרנץ מופיע עם הכותרת של של האשמות חמורות אפשר לחשוב שזה הוא הכתבה היא בכלל על אדם מלכי אתם עושים שם רע לבן אדם הלא נכון לא שאדם הוכח שהוא אשם
    סגור