טלוויזיה

שימי תבורי מגיע לארץ נהדרת: צפו בהצצה הנדירה לפני כולם

שימי תבורי וליהיא גרינר, שתפסו את הכותרות השבוע, זכו לחיקויים נדירים במיוחד בפרק של ארץ נהדרת שישודר הערב. צפו בהצצה הקורעת לפני כולם
מערכת ice | 
שימי תבורי (צילום ארץ נהדרת)
ארץ נהדרת, תוכנית הסאטירה האהובה, תעלה הערב (רביעי) לעוד פרק קורע מצחוק במסגרת העונה ה-20 של ארץ נהדרת, כשבכל פרק מגיעים חיקויים חדשים וקורעים מצחוק.
מי שיכבשו את המסכים שלכם הערב הם שימי תבורי וליהיא גרינר, שתפסו את הכותרות בשבוע האחרון. בהצצה לחיקו הקורע של שימי תבורי, הוא מספר: "שלום לכולם, כאן שימי תבורי. לכבוד הופעות העצמאות, אני הולך לעשות קאברים חדשים, ומעניינים". בהמשך, שר תבורי את השיר "ליבינג דה דרים", עם שינוי קל למילים: "בוקר בוקר ציח וצח, צהריים גת, גם בערב גת, איים ליבינג דה דרים".
 
כזכור, תחילה שימי תבורי לא קיבל הזמנות מעיריות בישראל להופיע אצלן ביום העצמאות, אך אחרי שעיריית ראשון לציון שמעה על כך היא בחרה להזמין את הזמר, כמו גם זהבה בן, שהזמינה אותו להופיע עמה באשדוד ולהתחלק איתה בהכנסות.
 

בנוסף לתבורי, גם ליהיא גרינר, שהעלתה השבוע סרטון שלה בו היא בוכה מול המצלמה, זכתה לחיקוי קורע במיוחד. בחיקוי אומרת גרינר: "איזה סערה הייתה היום, ולמה הגשם כל כך רטוב? זה זוועה. אני בשוק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה