טלוויזיה

אילנית לוי נפרדת: "אין מילים, ריגשתם אותי"

התוכנית "הזמר במסכה" בקשת 12 הסתיימה ואילנית לוי הודתה לכל מי שהיה אפשר: "כל שיר שביצעתי הגשמתי חלום קטן, שוב פעם יצא לי ארוך רצח, אז בקיצור,תודה!! היה לי להרבה יותר מעונג נהנתי מכל רגע"
מערכת ice |  6
אילנית לוי (צילום קשת 12)
תוכנית הריאליטי האהובה של קשת 12, "הזמר במסכה", שיגעה לחלוטין את ישראל מתחילתה ועד פרק הגמר ביום שבת האחרון בו זכתה יעל אלקנה שהסתתרה בתחפושת העכבישה. דמות אחרת שגנבה את ההצגה העונה היא דווקא מי שיצאה מהתחפושת של הצמר גפן שהייתה לא אחרת מאשר אילנית לוי, שאף שפטה העונה באחד מהפרקים של התוכנית בתור שופטת אורחת.


בפוסט שסיכם את העונה מבחינתה היא כתבה: "קשה לי לסכם את אחת החוויות הכי כיפיות,משחררות ומאתגרות שהיו לי עד היום במהלך הקריירה. אז פשוט אומר תודה! בראש ובראשונה לאנשים, לצופים בבית. כמה הרמות, פרגונים, אהבה אין לי מילים, ריגשתם אותי, תודה לצוות ההפקה ״גיל הפקות״ על הגשמת חלומות. כל שיר שביצעתי הגשמתי חלום קטן. אתם הון אנושי מקצועי, מוכשר, והכי הכי חשוב אנשים מדהימים שעשו את החוויה הזאת רק יותר מושלמת, שתיחרט בליבי".

 



עוד המשיכה: "טל פורר- הגאוןןןןן, הנשמה,שידע שאני יכולה לשיר בסולמות שהמיתרים שלי לא מכירים בכלל והצליח לגרום לי לשמוע נאמברים שלי סתם בשביל הפאן(סטואציה שבחיים לא חשבתי שתקרה) משה קפטן-אהוב ליבי, האחד והיחיד, שכל נאמבר לא התייאש מלומר לי ״את יכולה להיות פחות אילנית בבקשה״ וגילה לי שיש לי ל׳ מזוהה(עד עכשיו אני מנסה להבין למה הוא התכוון) אתה פשוט המאסטר! יוני אטיאס-הכפרה, ההורס, שהרים לי ברמות עללל, וידע איזה שיר הכי נכון שאני אבצע גם אם התעקשתי שאין מצב שאני צולחת אותו והביצועים שהכי אהבתי בסוף, הם אלו שהוא התעקש איתי עליהם. אתה פשוט יוטיוב אנושי הכי טוב שיש ואני שרופה עליך ברמות".

עוד המשיכה בתודות: "רהב לסטיגזון-העורכת הראשית,העורכת על על על, אישה שיודעת לעשות טלוויזיה הכי מדויק שיש ומראה את זה במספרים, ומה שבעיניי עושה אותה כזאת, זה האדם החכם,המצחיק,הציני עם הלב והאינטליגנציה הרגשית מהמשובחים שפגשתי., איזה מזל שקראת לי בעונה האחרונה שלך, לפני שאת נודדת למירוץ למיליון. איזה באסה לעונה 4, הילה מעודה-הנשמה,המלכה, שאני שרופההההה האישה שנכנסה לי ללב ולנשמה ביום הראשון שהיא צרחה עליי שאני מאחרת. זאת שסבלה אותי הכי הרבה מכולם. מביטול פתאומי של הקלטות כי קמתי עם קול של נהג משאית בן 80, לסתם הצקות כי משעמם לי בקראוון, ועד להרחקות בלתי פוסקות מתחפושות אחרות על הבמה רגע לפני חשיפה כדי להשוות גבהים (בכל זאת אי אפשר להוציא ממני את המנחשת). את סגורה אצלי כבר לחברות ארוכה,אבוד לך".
לוי המשיכה: "עדי רוני וואלה אתן פשוט מטורפות, לראות אתכן בונות את התחפושת, את צמ״ג שלי,מהסקיצה, לתפירה על הגוף, הרכבת הפנים המושלמות שלה כשאני בתוך המסכה, עד לסידור האחרון של הטול, לתפירה האחרונה של השערה זה פשוט להתענג, לראות אמניות במוזה, ביצירתן המדהימה. סליחה כולם, אבל זאת התחפושת הכיייי יפה שיש! גרמתן לי להתאהב בבובה לעוז מורג הנדיר על כוריאוגרפיות שגרמו לי לעוף על הבמה, לפעמים תרתי משמע. לבן-המלווה הצמוד והבלעדי שלי,איזה מזל שזה היית אתה, תודה על שעות של חזרות בקראוון ואכילת ראשים. שוב פעם יצא לי ארוך רצח, אז בקיצור,תודה!! היה לי להרבה יותר מעונג נהנתי מכל רגע".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילנית לא מענינת . (ל"ת)
    ללי 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא כול הכבוד שהגשמת לך את החלום שרצית מגיע לך את אישה מקסימה אלירז זכה באישה כמוך ואת זכית בו היום אייל גולן מעריך איזה אישה הוא פיספס ואיבד מבחינת זוגיות ומישפחה שהיית איתו אחרי שבן אדם ממשיך בחים שלו אז מעריכים תצליחי תיהיה מאושרת
    סגור
  • 2.
    נמאס לראות אותה חלאס בכל מקום היא נמצאת (ל"ת)
    נננ 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק. כל משבצת נותנים לה
    סוזאן 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית מדעממת חלאס
    סגור
  • 1.
    תלכי כבר נמאסת !! כל הכתבות רק על אילנית (ל"ת)
    נננ 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נמאס מכל משפחת גולן ושדה. אין להם צרות . (ל"ת)
    סוזאן 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור