טלוויזיה

מגיש חדשות 12 מתנצל: "עם צופינו היקרים הסליחה"

לאחר ששודר אייטם שכלל סרטון של חניון פרארי שהוצף בפלורידה - אלא שמדובר בכלל בזיוף שנעשה בפילטר של אפקליציה, עופר חדד הגיב: "שידרנו אתמול ב״שלוש״ תמונות של חניון שלכאורה הוצף בפינת מזג האוויר", כתב חדד בטוויטר האישי שלו. "סרטון שלא נבדק כראוי לפני ששודר. התקלה מתוחקרת. עם צופינו היקרים הסליחה"
מערכת ice |  2
עופר חדד (צילום קשת 12)
אחרי האייטם המביך על הצפה בחניון שהתגלתה בכלל כפילטר של אפליקציה, בו תחקירן תמים בחדשות 12 שלא ידע להבדיל בין השניים, הביא לשידור סרטון מזויף בתוכנית "שלוש עם עופר חדד", שהוצג כסרטון אותנטי מחניון תת קרקעי בפלורידה. המגיש כמובן התנצל בטוויטר שלו על הרגע המביך.
שידרנו אתמול ב״שלוש״ תמונות של חניון שלכאורה הוצף בפינת מזג האוויר", כתב חדד בטוויטר האישי שלו. "סרטון שלא נבדק כראוי לפני ששודר. התקלה מתוחקרת. עם צופינו היקרים הסליחה".
 
בסרטון, שעלה בטיקטוק, נראה כביכול חניון של מכוניות יוקרה מדגם פרארי בשווי מאות מיליוני שקלים, שכולן טבעו מתחת למים עקב הגשמים העזים בפלורידה. אלא שחדי העין יכלו להבחין שמדובר בסרטון ערוך בפילטר שדימה הצפה שלא היתה ולא נבראה.
 
המנחה עופר חדד אמר על רקע הסרטון: "ברגע אחד החניון הפך להיות אקווריום של מכוניות. ולא רק מכוניות, אלא מכוניות שכל אחת יותר יקרה מקודמתה". מי שהגדיל לעשות הוא החזאי מתן יעקב שישב לצדו, והביע דאגה דווקא לצלמים שצילמו את הסרטון בחניון, ובכך סיכנו את חייהם מאחר ומפלס המים עלול לעלות בעת הצפה. 
 
"לאייטם הזה היית צריך להושיב את דני קושמרו שיסביר כמה חבל שדווקא הפרארים האלה...", אמר יעקב, "אבל מבחינתי מה שמטריד זה דווקא הצלמים. מאוד מסוכן לשהות בחניון במצב שכזה. התמונות באמת מרהיבות ואני מקווה שהנזקים יהיו רק כלכליים במקרה הספציפי הזה". ועופר חדד סיכם: "טוב, זה מה שנקרא עוד מסימני 'העולם משתגע'".
מי שמיהרו לחשוף את הפדיחה היו העיתונאי בועז ארד ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי, שפרסמו את הקטע בטוויטר שלהם. חדשות 12 מסרו בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הצופים ונתחקר את התקלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוב החדשות מהונדסות מבוימות מתוסרטות בליץ של תעמולת שקר (ל"ת)
    הינדוס תודעה 7\24 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טארטורא (ל"ת)
    ראטאו 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור