טלוויזיה

קופה ראשית בפדיחת ענק: מדוע הפרק הוסר מהיוטיוב מיידית?

בפרק של "קופא ראסטה" קרא את אנטולי בגילומו של השחקן דניאל סטיופין, מספר טלפון כחלק מהטקסט שלו בפרק, אלא שלאחר השידור פנה אדם להפקה וטען שמספר הטלפון הזה שיייך לו וכי הוא מוצף בשיחות של אנשים שפשוט ניסו לחייג את מה שאמרה הדמות בסדרה, בכאן הגיבו: "הפרק הוסר מיוטיוב לצורך תיקון ויוחזר בקרוב"
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
אחרי ש"קופה ראשית" פתחה ביום רביעי שעבר, יום העצמאות ה-75, את עונתה הרביעית בכאן 11, עם לא מעט ציפיות של קהל המעריצים הנאמן של הסדרה שהולך איתה זמן רב ונתוני הרייטינג שהשיגה לפרק הפתיחה הכפול הראו עד כמה הגעגוע היה גדול. אבל, יש גם פדיחה קטנה ממש עם יציאת העונה החדשה לדרך.
בפרק של "קופא ראסטה" קרא את אנטולי בגילומו של השחקן דניאל סטיופין, מספר טלפון כחלק מהטקסט שלו בפרק, אלא שלאחר השידור פנה אדם להפקה וטען שמספר הטלפון הזה שיייך לו וכי הוא מוצף בשיחות של אנשים שפשוט ניסו לחייג את מה שאמרה הדמות בסדרה על פי רן בוקר.
 
כאן הכל הסתבך, כאשר בצעד חריג החליטו בהפקה של 'קופה ראשית' פשוט להוריד את הפרק מכל הפלטפורמות עד להסרת המספר המדובר. מכאן 11 נמסר בתגובה: ״הפרק הוסר מיוטיוב לצורך תיקון ויוחזר בקרוב"
פרק הפתיחה השיג נתון חריג למדי עבור התאגיד, עם 12.9% בסך הכל והפרק השני השיג 11.5% בסך הכל, כאשר הנתון המדהים הוא שפרק הפתיחה גרף 426 אלף צופים, אפילו יותר מפרק סיום העונה של ארץ נהדרת בקשת 12 שאמנם רשם 16.2%, אבל רק 417 אלף צופים.
 
כאן 11 אפילו עקפה את הפטריוטים של ערוץ 14 שבדרך כלל מסיים מעל בטבלאות הרייטינג, אף הפעם הסתפקה ב-6.3% ו-184 אלף צופים בסך הכל וכמובן גם מעל רשת 13 שרמשה 3.5% בלבד ו-102 אלף צופים לפרק חוזר של שף מתחלף.
בסדרה משתתפים: קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי, רודי סעדה ורבים נוספים. הסדרה "קופה ראשית", קומדיית מצבים סאטירית, זוכת פרס האקדמיה והמועמדת לפרס האמי הבינ-לאומי, חוזרת בעונה החדשה ומלאת הפתעות. במהלך השנים, צברה הסדרה עדת מעריצים חוצת גילאים, מגזרים וסופרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה