תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 הותקף בשידור חי: צפו בתקרית האלימה

כתב ערוץ 14, עתי שלו, הותקף על ידי אוהדי הפועל תל אביב מחוץ להיכל מנורה מבטחים לפני פתיחת סדרת גמר פלייאוף ליגת ווינר סל: "מתופעות המחאה נגד ממשלת הימין. מקווה שאתם מבינים כמה המצב נפיץ"
מערכת ice |  5
ערוץ 14 (צילום מסך)
רגע לפני פתיחת סדרת גמר פלייאוף ליגת ווינר סל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, כתב ערוץ עכשיו 14, עתי שלו, שהגיע לסקר את האירוע מחוץ להיכל מנורה מבטחים, הותקף הערב (חמישי) בשידור על ידי האוהדים האדומים, שלא אהבו את נוכחותו של צוות ערוץ 14 במקום.
לצד הסרטון מאותה תקיפה, עתי שלו כתב בציוץ בטוויטר כך אודות התקרית עם האוהדים האדומים: "מתופעות המחאה נגד ממשלת הימין מסתבר שגם אוהדי הפועל תל-אביב לא מחבבים את ערוץ 14 ותוקפים אותי פיזית נזכיר, עיתונאי שבא לסקר את האירוע. מקווה שאתם מבינים כמה המצב נפיץ".
 
כל זאת לאחר הסערה סביב דבריו של הכתב הצבאי של ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, שעל אף שאיים לתבוע דיבה את מי שסילפו את דבריו, כאשר מעולם לא אמר מפורשות כי החיילים שמתו בגבול מצרים לכאורה יכולים היו לקיים יחסים לא ראויים שהובילו למותם לכאורה, הלל ביטון רוזן ממשיך לחטוף אש, גם ממגישת קשת 12 פאולה רוזנברג ששוב כתבה כל מה שהיא חושבת, גם אם ללא ביסוס, כאשר אמש (שני) ביטון רוזן חשף גם את ההודעות הקשות שקיבל בעקבות הסערה.
הלל ביטון רוזן חשף מספר הודעות מאיימות שקיבל על רקע הסערה סביבו, מצד אדם בשם עידו, שכתב לו כך: "אין מספיק מילים לתאר כמה רע אני רוצה שיהיה לך בחיים יא חתיכת בן של זונה שונא ישראל. אתה כל מה שרע במדינה הזאת. באמת חבל שלא השפריצו אותך על הקיר יא שרמוטה". על כך הגיב ביטון רוזן: "מזל שאין להורים שלי טוויטר".
 כעת, אל ביטון רוזן מצטרף גם חברו לערוץ 14, הכתב המשפטי של הערוץ, יאיר אלטמן, שהגיב לקללות שספג וכתב: "חשוב לי שתכירו את תהומות השנאה, ההסתה והפייק ניוז שעובר כל עובד שקשור איך שהוא לערוץ 14. תקיפת כתבים כולל כתבת בחודש 9 להריון, איומים ואיחולים למוות בכל מיני דרכים שונות ומשונות. אפשר לא להסכים, גם אני לא מסכים עם כל דבר שנאמר אצלנו או בכלי תקשורת אחרים. אך בין זה לבין אלימות והסתה יש מרחק שקשור בעיקר לעבירה על החוק וגם לאיזה מדינה אני רוצה לחיות בה. האם אני רוצה לחיות במקום בו כל מי שאינו חושב כמוני רודפים אותו ותוקפים אותו? האם אני רוצה לחיות במדינה בה מצנזרים כלי תקשורת בגלל אג'נדה כזו או אחרת. כל עוד לא עוברים על החוק, יש לאפשר לכלי התקשורת לפעול, לא משנה באיזה אג'נדה הם, ולתת לציבור את הבחירה במי הוא רוצה לצפות. קוראים לזה חופש הביטוי".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ועוד מפיגולי השמאל אוהדי הפועל תל אביב
    צפוני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלימותם צריכה בניםוץ ראשיהם של חחאות השמאל הנאלח
    סגור
  • 3.
    שנאה
    עיני נץ 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אין שנאה חד כיוונית. במשך למעלה מעשור רוב מוחלט מהפיגורות שמאיישות את ערוץ 14 התבטאו ועדיין מתבטאים כלפי כל מי שלא חושב כמותם באופן מחריד. הם לא היו מסוגלים ועדיין לא מסוגלים להבין כמה שנאה הם ליבו. מה עכשיו מפתיע אותם בשנאה החוזרת מהצד ה״סמאלני״? מתחממים יחד מסביב למדורת החשיבה החד גונית וההומוגנית ואוי למי שחושב הפוך. קשה לאהוב אותם.
    סגור
  • 2.
    מי שמשמחץ ומלכלך ומסית אל יתפלא אם יטעם מאותם ממתקים כנ (ל"ת)
    דני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חבל שפיגול כמוך נושם עדין (ל"ת)
    צפוני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפועל מסריח.
    ב.ב 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היה ונישאר
    סגור