טלוויזיה

היורשת של גל גדות חוזרת לארץ: זו הסדרה שתשחק בה

למרות הליהוקים היוקרתיים מעבר לים, ובזמן שהיא מסומנת בתור הישראלית הבאה שתכבוש את הוליווד, שירה האס חוזרת לככב בסדרה מקומית וזה התפקיד שתגלם
מערכת ice | 
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)

השחקנית הישראלית המוערכת ועטורת הפרסים שירה האס ("המורדת", "שטיסל"), שמסומנת כגל גדות הבאה לאור הליהוק היוקרתי שלה לסרט המארוול שיצא בשנה הבאה, לוקחת הפסקה מהתפקידים הנוצצים מעבר לים ומגיעה לישראל לככב בסדרה "טיפול לילי" שמצטלמת בימים אלו עבור yes.

את הסדרה יצר וכתב רענן כספי, מביים גבריאל ביבליוביץ ומפיקה דפנה דננברג ושמונה הפקות. האס תגלם גאון מחשבים הסגורה בביתה ומנהלת את חייה בעולם הווירטואלי ומשוועת לקשר זוגי ועקב כך מגיעה לטיפול פסיכולוגי.
הסדרה "טיפול לילי" תציג את סיפורו של פסיכולוג (יוסף סוויד) שאיבד את אשתו, מה שמשאיר לו זמן למטופליו רק בשעות הלילה, כדי להיות פנוי לטפל בילדיו בשעות היום.
עוד יככבו בסדרה בסדרה לוסי איוב, תומר יוסף, יעקב זדה דניאל, ירון ברובינסקי, דאנה איבגי, לנה פרייפלד, פיראס נאסר,רננה רז, הדר רצון רותם ועוד.
 


השחקנית הצעירה, שהפכה למפורסמת במיוחד בזכות התפקיד הראשי שלה בסדרה המצליחה של נטפליקס "המורדת", זכתה בפרס שחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות בברלין, ואף הייתה מועמדת לפרס האמי היוקרתי.

בימים אלה היא נמצאת בעיצומה של קריירה בין-לאומית ולאחרונה לוהקה כשחקנית ראשית לסרט מארוול חדש בכיכובה. בסרט שצפוי לצאת לאקרנים בעוד כשנה, היא צפויה לגלם את סברה, גיבורת על ישראלית, כחלק מסדרת סרטי קפטן אמריקה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה