טלוויזיה

הישג ל"yes": הסרט שנמכר לנטפליקס ונכנס לרשימת הסרטים הנצפים

סרט דוקומנטרי מבית "yes דוקו" הצליח להיכנס לרשימת עשרת הנצפים בישראל, שבוע לאחר שנרכש על ידי נטפליקס. הסרט, "44 שעות", מספר את סיפורו המדהים של גיל אבני, ששמע את כל משפחתו בזמן שהיה בקומה
מערכת ice |  1
44 שעות (צילום אייל בן יעיש)
הסרט התיעודי המטלטל והמדובר של yes דוקו "44 שעות" אודות גיל אבני, ששמע את סביבתו בזמן ששהה בתרדמת, נרכש על ידי נטפליקס בשבוע שעבר וכבר נכנס לרשימת עשרת הנצפים בישראל!
כשאורית, אחות במקצועה, חוזרת בלילה הביתה מבילוי, היא מוצאת את בעלה גיל, 33, כשהוא שרוע על הספה במצב של כיחלון (ציאנוזיס), מחוסר חמצן ונושם בכבדות. היא מחייגת לאמבולנס שמפנה אותו לבית החולים תוך כדי מלחמה על חייו. במחלקה לטיפול נמרץ, הוא מורדם ומונשם. הרופאים מאבחנים בצקת מוחית ומעריכים כי נותרו לו שעות ספורות לחיות.
 
במשך 44 שעות הצוות הרפואי נלחם על חייו. בני משפחתו ומקורביו ממהרים לבוא ולהיפרד ממנו בשעותיו האחרונות. מה שהם לא יודעים זה שלמרות מצבו הרפואי הקשה ולמרות שהוא מורדם, גיל שומע הכול ומבין בזמן אמת כל מה שנאמר ומתרחש סביבו. דקה אחר דקה, נחשפת עדותו המצמררת של גיל - כלוא בתוך הגוף של עצמו, נע בין חיים למוות ומנסה לאותת לכל מי שנמצא סביבו שהוא שם. חי וקיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובת צפייה...מצמרר
    ארי 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שנגמרת ההבנהאמונה...כוחו של אלוקים
    סגור