טלוויזיה

מגישת 'רוקדים עם כוכבים' עוזבת באמצע העונה: מי המחליף שלה?

לוסי איוב, מנחת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12 תחמיץ את המשך העונה של הריאליטי האהוב ויש כבר מחליף שאתם מכירים היטב מכמעט כל ריאליטי שיש לערוץ להציע. בקשת הלכו על בטוח ויציבו את אסי עזר כמגיש במקום איוב שיוצאת לחופשת לידה, היא תספיק להגיש את פרק גלגל ההצלה

מערכת ice |  1
לוסי איוב (צילום יח"צ)

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים ממשיכה להתקדם אל עבר קו הסיום ונדמה שפרק גלגל ההצלה, יהיה האחרון של לוסי איוב, מנחת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, כאשר היא תחמיץ את המשך העונה של הריאליטי האהוב.

אבל אל תדאגו יותר מדי, יש כבר מחליף שאתם מכירים היטב מכמעט כל ריאליטי שיש לערוץ להציע. בקשת הלכו על בטוח ויציבו את אסי עזר כמגיש במקום איוב שיוצאת לחופשת לידה. היא תספיק רק להגיש את הפרק האחרון של גלגל ההצלה בטרם עזר יקח פיקוד בהמשך.


בינתיים, ההיעדרויות נמשכות כאשר מסתמנת תקלה מכיוון הרקדנית מישל ריאבוי ושותפתה הזמרת נרקיס שקיבלו 24 נקודות בלבד על ריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה והודחו. כזכור, על פי הפרסום ב-TMI, הזמרת תאלץ ככל הנראה לקבל מההפקה רקדנית אחרת במקום ריאבוי שסוחבת פציעה ברגלה. כשנרקיס תשוב אל חדר החזרות, זה יהיה עם רקדנית אחרת שההפקה תמצא.
 

טדי שגיא בריקוד מפתיע">



רק לאחרונה ריאבוי הצליחה לייצר כותרות כשהתייחסה לראיון שערכה הזמרת נועה קירל בו טענה כי לא עברה טיפולים קוסמטיים לקראת האירוויזיון ולא עושה בוטוקס בשפתיים מפאת גילה הצעיר. "אני לא פותחת חזית נגד נועה קירל משום שאני שרופה על כל דבר שהיא עושה, היא עושה שפתיים ועושה בוטוקס, לא אכנס לאיך רואים את זה כי זו לא הפואנטה" אמרה ריאבוי.
 


והמשיכה: "זה בסדר שהיא עושה את זה כי אם היא התפתחה ועברה את גיל ההתבגרות ועדיין מפריע לה משהו והיא חשה עם זה חוסר ביטחון וזה מה שיגרום לה להרגיש שלמה עם עצמה, זה בסדר גמור ואצל נועה קירל זה נעשה מצוין".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוסי פורשת
    מרסל אלון 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך שפטרנו בלתי נסבלת יהירה ושחצנית
    סגור