טלוויזיה

כוכב "ארץ נהדרת" נפרד: זה היעד החדש של שחר חסון

אחרי שלוש עונות מוצלחות של תוכנית שמשודרת בכאן 11, אודי כגן החליט להיפרד מהנחיית ״׳קארפול קריוקי״, ומי שצפוי להיכנס לנעליו יהיה הסטנדאפיסט שחר חסון, חברו לתכנית הסאטירה של קשת 12
מערכת ice | 
קארפול קריוקי עם אודי כגן (צילום כאן 11)
כוכב ארץ נהדרת אחד הולך וכוכב אחר מגיע. רק בחודש דצמבר האחרון, התכנית האהובה "קארפול קריוקי" עם אודי כגן חזרה לעונה חדשה בכאן 11. בפעם השלישית, כשהקומיקאי עלה על הרכב ויצא לנסיעות זמרי ישראל. אבל מסתבר היום (ראשון) על פי פרסום של רן בוקר, שהחיבור הזה נגמר וכבר יש מחליף.
בין האמנים שהתארחו בעונה האחרונה אצל עגן ברכב, היה ניתן למצוא את נינט טייב, מירי מסיקה, רן דנקר, נתן גושן, נגה ארז, עברי לידר, טיפקס, רמי קליינשטיין, יסמין מועלם ועוד רבים אחרים.
 
על פי בוקר, אחרי שלוש עונות מוצלחות של תוכנית שמשודרת בכאן 11, אודי כגן החליט להפרד מהנחיית ב״׳קארפול קריוקי״, ומי שצפוי להיכנס לנעליו יהיה הסטנדאפיסט שחר חסון, חברו לתכנית הסאטירה של קשת 12.
בסביבתו של כגן רמזו כי המגיש הגיע לתחושת מיצוי והחליטו לברך את חסון בברכת הצלחה רבה. האחרון שאמנם צפוי כאמור להיכנס לתפקיד, עדיין לא חתם על החוזה, אבל גורמים בתאגיד סיפרו ל-ynet כי מדובר בשלבים אחרונים לפני הפיכת המהלך לרשמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה