טלוויזיה

דרמה בנווה אילן: זה הזוכה ברוקדים עם כוכבים

חצי שנה של חזרות, צילומים, משדרים והדחות הגיעה הערב לסיומה בערב הגדול של עונת רוקדים עם כוכבים בקשת 12. זה הנצח הגדול של העונה.
שירה יום טוב | 
רוקדים עם כוכבים הגמר (צילום שי פרנקו)
רוקדים עם כוכבים החלה את שידוריה במאי אחרי חודשיים בה כבר החלו צילומי השלבים המוקדמים שלא שודרו חי מהאולפן. במהלך העונה אף הספיקה המנחה הראשית לוסי איוב לצאת לחופשת לידה ולפנות את מקומה לאסי עזר, שהערב חלק עימה את במת הגמר החגיגית.
בתום שקלול קולות הקהל וניקוד השופטים עם שני מיליון הצבעות. המקום הראשון עם 35% מהקהל, המקום השני עם 34% מהקהל, והמקום השלישי עם 31%. מי שקטף את המקום הראשון במידה רבה בזכות הצבעות הקהל הם עדי חבשוש וארטיום - שנאלץ להביט בגמר מהצד בזמן שמתנאל החליף אותו. במקום השלישי התמקמו לי בירן ונינה סול, במקום השני התמקמו גיה וחיים.
שופטי רוקדים עם כוכבים היו נדיבים מאוד בניקוד שלהם, אך יחד עם זאת ההשפעה האמיתית היתה של הקהל שהצבעותיו מהווים 75% מהציון הסופי. שלושת הזוגות הגיעו לקו הסיום כשלי ונינה עם 80 נקודות (4 עשיריות בשני ריקודי הגמר),ואילו עדי וארטיום (ומתנאל) וגיה וחיים, הגיעו כל זוג עם 79 נקודות, במה שנראה מראש כהשארת ההכרעה לידי הקהל.
בסופו של דבר בשקלול התוצאות עם הצבעות הקהל, נקבע כי הזוכה בגמר החגיגי 
אל הגמר העפילו לי בירן בליווי הרקדנית נינה סול, עדי חבשוש בליווי הרקדן חיים פרלשטיין, וגיה באר גורביץ', ועדי חבשוש שהופיעה בגמר ובחצי הגמר כשהיא מלווה על ידי הרקדן נתנאל קונבסקי, שליווה לאורך העונה אל אלה לי להב, והוקפץ לחזור לרחבה אחרי שארטיום ליאסקובסקי, הרקדן הצמוד שלה, נפצע לילה לפני חצי הגמר.
נזכיר כי שלושת הרקדנים שהגיעו לגמר הם אלה שהביאו גם בשנה שעברה את הכוכבים שהוצמדו להם, למעמד הגמר, כשבשנה שעברה זכה אלכס שטילוב (נינה סול), במקום השני התמקמה עדי אשכנזי (חיים פרלשטיין), ובמקום השלישי מעיין אדם (ארטיום ליאסקובסקי).
 
אפשר להגיד ששלישיית הגמר סומנה כר מתחילת העונה עם ביצועים מפתיעים ורמה גבוהה, וכעת בתום ערב מותח שכלל נאמברים מרהיבים ומאבק נחוש למעמד הגביע, הקה והשופטים בחרו יחד את הזוכה לעונה הזאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה