תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' נגד חדשות 12: "אי אפשר לצאת ראש"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, במתקפה נגד הביקורת של מגיש חדשות 12 על מסיבת העיתונאים של נתניהו, גנץ וגלנט: "אתה לא צודק,  אם לא היתה הצהרה עם תשובות לשאלות עיתונאים הייתם אומרים שהכל נעשה במחשכים"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי שעסקת שחרור החטופים, שהייתה אמורה לצאת לדרך כבר היום (חמישי) נדחתה, כתב ומגיש חדשות 12, ירון אברהם, מתח ביקורת על מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים בני גנץ ויואב גלנט, כאשר כתב כך: "בחיי שאני לא מבין מה מטרת מסיבת העיתונאים הזאת לפני שהמהלך יצא אל הפועל". בהמשך, אחרי שהתברר כי הוצאת העסקה אל הפועל נדחתה, אברהם הוסיף: "לא התכוונתי להיות צודק אבל יצא ככה".
 
מי שהגיב לדבריו של אברהם ותקף הוא פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 נועם פתחי, שכתב כך: "ירון די, אם לא היתה הצהרה עם תשובות לשאלות עיתונאים הייתם אומרים שהכל נעשה במחשכים. זה שאתה העיתונאי היחיד ש"צדק" דווקא מעיד על זה שזה היה נורמלי ומוצדק... חשבת על זה? אתה לא צודק, אתם פשוט מגדרים את העמדה שלכם. אם לא היתה מתקיימת הייתם צועקים איך אחד מהאירועים הדרמטיים בתולדות המדינה לא זוכה לתשובות מההנהגה. אי אפשר לצאת איתכם ראש".
בתוך כך, אז מה באמת חושב אברי גלעד, מגיש קשת 12 על עסקת החטופים המסתמנת בין ישראל לארגון הטרור חמאס שמחזיק לכאורה ב-240 מהחטופים? בפוסט שהעלה אמש (רביעי) לפייסבוק שלו, הוא מזהיר מההשלכות של העסקה המדוברת. תחת הכותרת הקצרה "יושר", גלעד ניסה להסביר כי: "צריך להגיד ביושר, העסקה שאנחנו הולכים אליה בעיניים פקוחות, משמעותה מצד אחד חזרת הילדים והאמהות לחיקינו, ומצד שני תבוסה במלחמה"..
 
עוד כתב המגיש בנוגע למהלך המדיני: "כל הדיבורים על הכרעת החמאס בתום ההפוגה הם הונאה עצמית. הפסקת האש תמונף להפסקת המלחמה. התנופה תיעצר, הלחץ יגבר, הרגש ינצח את השכל הקר".
לסיום גלעד כתב: "וכן, אם הבת שלי היתה שם הייתי מדבר אחרת, ואם הייתי צריך לקבל את ההחלטות אולי הייתי מחליט כפי שהחליטו, אבל לפחות שלא נעבוד על עצמנו. את המחיר האמיתי על העסקה הזאת נשלם בעתיד, בריבית דריבית דריבית. והלוואי שאתבדה. לא בונה על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה