טלוויזיה

אופירה אסייג חושפת בהלם: "הרגשתי שהלב יוצא מהמקום"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, הגיבה להופעתו של אריק סיני באודישן ב'הכוכב הבא לאירוויזיון': "איך שראיתי אותו הרגשתי שהלב שלי יצא מהמקום". וגם: מה אמר עדן חסון על האודישן?

תום נחום |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בעוד בקשת 12 מנסים להמשיך לייצר שגרת מלחמה עם שידור תוכניות נוספות לדוגמת 'ארץ נהדרת' לצד מהדורות החדשות המתמשכות בצל מלחמת חרבות ברזל, אמש (שבת) שודר פרק האודישנים השני של המהדורה המיוחדת והמותאמת למלחמה של 'הכוכב הבא לאירוויזיון', כאשר במסגרת הפרק נרשם רגע אחד מרגש במיוחד, כאשר מי שהגיע לאודישן הוא לא אחר מאשר אחד הזמרים המוכרים והאהובים ביותר בישראל.
אותו זמר הוא לא אחר מאשר אריק סיני, אשר חתום על כמה שירים שחקוקים בראש של כמעט כל ישראלי, לדוגמת 'גן השקמים', 'סיבה טובה', 'דרך הכורכר', 'אם אתה בסביבה' ושירים רבים נוספים, כאשר הגעתו ל'הכוכב הבא' תפסו גם את השופטים, אסף אמדורסקי, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, עדן חסון ורן דנקר.

למרות הרפרטואר העשיר שלו, סיני בחר לבצע הפעם את שירו של יגאל בשן ז"ל, 'שמיים', והצליח לרגש את כל שולחן השופטים והרים את המסך עם 90 אחוזים, כולל 'כחול' מכל השופטים. מי שהתרגשה במיוחד היא קרן פלס, שפרצה בבכי ואמרה: "הקול שלך שוטף את הכאב החוצה, זה בריא לבכות, אני אומרת לילדים שלי. זה בריא להרגיש את הדבר הזה".
הופעתו של סיני ב'הכוכב הבא' הצליחה להפתיע רבים, כולל גם את מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שכאשר אירחה את אחד משופטי התוכנית, עדן חסון בתוכנית שלה ושל מעיין אדם, שאלה את חסון ושיתפה: "איך הרגשת להיות שופט בזמן שהוא עושה אודישן ב'הכוכב הבא'? איך שראיתי אותו הרגשתי שהלב שלי יצא מהמקום". חסון השיב: "הוא זמר מדהים והיה מרגש מאוד לשמוע אותו, יש לו רפרטואר אדיר והרגשתי מוזר שאני צריך לשפוט את השירה שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה אסייג
    ברקו 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה פרימיטיבית, שמנסה להתפרסם בכל נושא. נמאסה על רבים, אין צורך לפרסם אותה
    סגור