טלוויזיה

ליאור שליין מושפל ברשת: "וואו, מביך מאוד, עולב עולבים"

שי גולדשטיין צפה בתכנית של הקומיקאי ב'רלוונט' וכתב: "כאילו החיים זה ביבי. אחר כך הם אומרים שאנחנו ביביסטים. אנחנו אנשי ימין לאומי. הם הביביסטים האמיתיים כי הם אלו שאין להם עניין נוסף בחיים חוץ מביבי. ליאור שליין עולב עולבים היה ונשאר"
מערכת ice |  10
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
שי גולדשטיין סוגר חשבון עם ליאור שליין אחרי המניפסט על הירי שהביא למותו של יובל דורון קסטלמן לפני למעלה משבוע בזירת הפיגוע בירושלים, בה מחבל רצח שלושה ישראלים, שם החייל היורה עבר לכאורה על הנהלים והביא למותו של עורך הדין שהסתער על המחבלים, ליאור שליין סגר חשבון בתכניתו ב'רלוונט'.
גולדשטיין כתב: "אז ראיתי קצת מהדבר החדש של ליאור שליין. וואו, מביך מאוד. רמת טקסטים של מערכוני תיכון והגשה של מסכת סיום ביסודי. שליין מדבר כמו זקן אשכנזי שיכור שטוף שינאה. ואלו שלידו הם אוסף מוזר של קומיקאים סוג ד. ולזה הוא קורה טלוויזיה חדשה. זה מרגיש יותר ישן מערוץ 1 בשנות השמונים".
 
עוד כתב: "וכן.. ביבי ביבי ביבי ביבי נתניהו ביבי ביבי נתניהו. כל כך הרבה אנשים שכל הלהט יצירה ועשייה שלהם מונה ממניע אחד ושמו ביבי. כאילו החיים זה ביבי. אחר כך הם אומרים שאנחנו ביביסטים. אנחנו אנשי ימין לאומי. הם הביביסטים האמיתיים כי הם אלו שאין להם עניין נוסף בחיים חוץ מביבי. ליאור שליין עולב עולבים היה ונשאר".
כזכור, אז שליין פתח ואמר: "ועכשיו לסיום והפעם בלי הומור. בלי פאנצ'ים, כי זה לא מצחיק אותי. זה יובל דורון קסטלמן זכרונו לברכה, ממבשרת ציון, במקור מקריית טבעון. הוא נהרג לפני שלושה ימים בגיל 39. וזה אביעד פריג'ה, בן 25 מההתנחלות, מהמאחז אחיה והוא ככל הנראה האיש שירה למוות ביובל".
 
עוד המשיך: "ואני אומר ככל הנראה ובכלל אני אדבר בדקות הקרובות בזהירות, כי אני מסתמך על פרסומים שהיו בימים האחרונים והאירוע הזה עדיין מתוחקר. אבל בכל מקרה האירוע הזה הוא טראגי. קודם כל ליובל דורון קסטלמן ולבני משפחתו וגם לאביעד פריג'ה ולבני משפחתו, ולדעתי הוא טראגי גם לנו לכל אחד ואחת מאיתנו".
שליין אמר: "ואם תתנו לי כמה דקות, אני אגיד לכם למה. מחבלים הגיעו לתחנת האוטבוס והתחילו לירות, יובל דורון קסטלמן שבדיוק באותה השעה עבר במקום היה חמוש. הוא היה עורך דין, עבד בנציבות שירות המדינה, עוד קודם כחייל שירת במג"ב עוטף ירושלים ובמשטרה הכחולה. הוא היה חמוש כנראה בגלל המצב הביטחוני וחתר למגע עם שני המחבלים וירה עליהם, והרג אותם ובכך הציל כנראה חיים של ישראלים נוספים שעלולים היו להרצח".
עוד טען: "גם אביעד פריג'ה היה באותו זמן בצות וגם הוא היה חמוש. פריג'ה לפי מה שמפורסם משרת ביחידת ספר המדבר, זאת יחידה שמורכבת מנערי גבעות שנמצאו לא מתאימים לשרת במסגרות לוחמה רגילות. לפי הפרסומים הוא היה בחופשה משירות מילואים ועל מה שעשה בדקות הראשונות של האירוע הוא סיפר באותו יום לינון מגל וככה זה שודר בתכנית של מגל בערוץ 14".
מגל סיפר על השיחה עם פריג'ה, כשהוא עוד חשב שהוא זה שחיסל את המחבלים ואף קיבל מחמאות מחברי כנסת כמו ליאת סון הר מלך וצבי סוכות ובראיון אצל מגל אמר לו "אומרים שאתה גיבור" ופריג'ה טען שהוא רק עמד במקום הנכון וכולם רוצים לעשות X, שהוא סיפר על עברו הצבאי. שליין אמר: "אני אפריע לרגע, תזכרו שהוא אמר שנוער הגבעות זה מיינסטרים", פריג'ה סיפר על האירוע וטען שנעשה וידוא הריגה: "כן ירינו עד שהם נפלו". מגל אמר שהוא גיבור בתכנית שוב.
שליין שוב הראה את ההריגה של קסטלמן שעשה את הכל כדי לנסות לכאורה להסביר שהוא לא מחבל וקורא "לא לירות, לא לירות", ואז שליין שידר קטע מה'פטריוטים' בו מגל ואלדד יניב דיברו על נושא של חיסול מחבלים בזירה. שליין: "זה לא אירוע דו"צ, קסטלמן לא ירה לעבר פריג'ה, הוא ישב על הכביש, עם הידיים למעלה בלי נשק. מה שהיה כאן זו הוצאה להורג, זה ירי בניגוד לנהלים ולחוק, זה ממש אירוע אלאור אזריה 2 שרק הפעם מחוסל אדם שחיסל מחבלים".

ואז הפנה את האש לינון מגל: "כשהוא קורא להפסיק לציית לפקודות ולהתחיל להוציא להורג והקהל הזה שהוא אוסף לאולפן שלו מוחא לו כפיים, אז המקרה הזה הופך להיות טראגי לא רק ליובל דורון קסטלמן ולבני משפחתו, אל לכולנו. כי מה שקורה זה שזה באמת הופך למיינסטרים. שמי שמוחא להם כפיים, הישראל הזו הורגת את ישראל של יובל דורון קסטלמן".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ניסיתי לצפות. כמה פעמים. ממש לא. עלוב. מטופש.
    בטיטו 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הזמן. חבל על הכסף. כמה זמן עד שיתרסקו?
    סגור
  • 7.
    לא להאמין
    השפוי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זרקו אותו מהטלוויזיה קיבל 9 מיליון שקל הבנדם משועמם לאלה מגדל שני ילדים לבד משועמם. אני לא מבין איך הבנדם קיבל תוכנית טלויזיה. הוא תיכנן הכול
    סגור
  • 6.
    כתבה על ליאור שלין
    טובה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ליאור שליין הוא אדם חכם משכיל לותמיד אומר דברים חשובים ואמיתיים אבל האמת תמיד כואבת ערוץ 14 הוא ערוץ של שקרנים סלפנים שום מילה נכונה ואמיתית לא יוצאת שם כולם לקקנים של נתניהו על כן עדיף לא לשמוע ולא לראות וליאור שליין מעניין אמיתי כיף לשמוע ולראות אותו ולהבין כמה הממשלה ההזויה הזאת לא רואה את התושבים רק את עצמה ועושקת את כספי הציבור לצרכים האישים שלה חרדים ומתנחלים פשוט בזיון למדינה שילכו הביתה ושליין לא מפחד לומר את האמת מדם ליבו שפו ענק מגיע לו.
    סגור
  • ערוץ 12 ת 13 ללקקנים של הרשת"פ ועל כן עדיף לא לראות
    משה זיכמר 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא לראות אותם כלל משרתים את אויבי ישראל
    סגור
  • 5.
    מי יותר לא רלוונט?
    קונטקסט 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליאורה שליין או מר מיכאלי?
    סגור
  • 4.
    שליין
    אבודרהם נסים 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תנסה באל גאזיארה
    סגור
  • 3.
    שליין
    נ 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תשתוק תפרוש עם מרב
    סגור
  • 2.
    השאלה לא מה שליין ראה , אלא מה היורה ראה
    אילן האקדמאי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    העובדה היא שפריגה הבין שהוא מחבל וככה הוא מתראיין, אבל אצל המשתמטים מצבא הלפידיוטים של שליין אין ראיית קרב כי לא היו מעודם בצבא אין הלוויות בתל אביב משתמטים אוגדת המאקיאטו סייעני חמאס אחים לנשק הם גריאטריה במיטבה עולב
    סגור
  • אם היורה רואה דברים שאינם במציאות, הוא צריך אשפוז...
    אלמוני 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסרטון של האירוע, ברור. המציאות שהיתה שם, ברורה וחדה. יש 'יורה' שהיה מבין את זה, ויש 'יורה' שלא מבין את זה. האם לדעתך מותר לתת נשק ל'יורה' מן הסוג השני? מעורר חלחלה.
    סגור
  • 1.
    הדבר האחרון שאני צריך בחיים זה עוד תוכנית על ביבי (ל"ת)
    שי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור