טלוויזיה

חיים לוינסון באמירה קשה: "סמוטריץ' חגג ב-7.10"

עיתונאי הארץ חיים לוינסון התארח הבוקר בתוכניתו של ניב רסקין בערוץ 12 וטען כי שר האוצר סמוטריץ' חגג ביום של הטבח שביצע חמאס, בתגובה לכך הוציאה מפלגתו של סמוטריץ' הודעה חריפה ודרשה מהרשות השנייה לסלק את סמוטריץ' מחדשות 12
מערכת ice |  7
מלחמת חרבות ברזל (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
עיתונאי הארץ חיים לוינסון התארח הבוקר בחדשות 12 עם ניב רסקין וטען כי מתקפת הטרור הנפשעת של חמאס ב-7.10 בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים הוא יום חג לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', זאת על רקע ראיונו של שר האוצר אמש בפגוש את העיתונות עם בן כספית ועמית סגל בו טען כי חמאס הוא נכס למדינת ישראל.
מפלגת הציונות הדתית הגיבה לדבריו החמורים של עיתונאי הארץ חיים לוינסון בחדשות 12 הבוקר: בלתי נתפס וזעזוע עמוק שעיתונאי הארץ ומגיש בחדשות 12 מסוגל להגיד שיום בו נטבחו ונרצחו בברבריות שאין דומה לה אלפי ישראלים הוא "יום חג" לשר סמוטריץ' או לכל אדם אחר במדינת ישראל. לתת במה לטירוף הזה זה רמיסת כל נורמה במדינת ישראל."
 
בציונות הדתית הוסיפו כי יגישו תלונה: הרשות השנייה חייבת לפעול מיידית כדי להפסיק את עבודתו בחדשות 12. יש גבול לרעל שניתן להכיל. די!.
לאחר הודעתה של הציונות הדתית הגיב לוינסון בעמוד הטוויטר שלו: "לא נשמע לי כל כך מכיל וליברלי"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חגיגת שמחת תורה
    עמוס לוינזון 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני די מאמין בכל ליבי שהשר המדובר בכתבה אכן חגג , אבל רק את היום והשבת הקדושה שהיא שבת שמחת תורה , מאחר והשר הוא שומר תורה ומצוות , יש לו סיבה מאד טובה לחגוג את היום המיוחל לכלל עם ישראל באשר הם שם , גם בין התפוצות , אבל מגיע אדם , שהוא כתב מוערך מאוד , ומוציא דבר מהקשרו , כנראה משהוא בערכים של הכתב , לא מתישבים עם יושבי הארץ.
    סגור
  • 6.
    אנא קלל את הלוינסון הזה
    בקשה לבורא עולם 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וברך את סמוטריץ
    סגור
  • 5.
    הפוסח במומו פוסל
    סוני לוי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו. חיים לוימסון ממחיש במילותיו את האמירה. והפוסל במומו פוסל. השיח שלו לא פחות משיחי, לשיטתו ולשיטת הדת הפסודו ליברלית שאימץ.
    סגור
  • 4.
    הסמרקץ' חגג בשוד הקופה הציבורית והעברת כספים.
    עזרא 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כספים הנחוצים ללוחמים ולנפגעי האסון הועברו לאנשי שלומו בהתנחלויות,בישיבות וכוללים.מורים חרדים זכו לתקציבים,מדוע ולמה? חוצפן האיש הזה.סרח עודף של הרודן הסגולהאשם באסון שבא עלינו ב-7/10.
    סגור
  • 3.
    מחריד!!!!!! (ל"ת)
    אני 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    לוינסון
    אזרח 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עיתונאי פח, אם ניתן לכנות אותו בכלל עיתונאי. מחוללי כאוס, על ידו ועיתונאים כמותו, ואנשי המחאה כולל ברק ואולמרט הטבח בשמחת תורה. ידיכם לא נקיות אפסים ומסיתים ללא הרף.
    סגור
  • 1.
    ספר לילדים: תעלולי גנב-האוצר
    טרובדור 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גנב-האוצר, שרצה לשרוף את כל חווארה, מאושר, שהחמאס הראה, שאי אפשר לבטוח בשום מוסלמי בשום מקום ושאין מקום לשתי מדינות, כי את אבו מאזן יחליף סינוואר 2, שרק יקראו לו בשם אחר. אך יש דברים שאסור לומר. סמוטריץ המפזר כספים קואליציוניים כמו עלי שלכת - רק לא למלחמה -הוא אחד ממחריביה של כלכלת ישראל, מראש הממשלה וצפונה. הוא בקושי מגרד את אחוז החסימה. אנשים גילו שהוא נוכל מגזרי.
    סגור