טלוויזיה

אסי עזר ורותם סלע בהישג שיא: זה מה שעשו לראשונה יחד

הסדרה "מתוקים" שכתב אסי עזר ל-HOT ובה הוא משחק גם לראשונה לצדה של רותם סלע, השיגה את נתוני הפתיחה הגבוהים ביות לסדרות בקטגוריית ילדים ונוער
מערכת ice | 
אסי עזר ורותם סלע (צילום פייסבוק)
ב-HOT מעדכנים הבוקר (ראשון) כי הסדרה "מתוקים" השיגה את נתוני הפתיחה הגבוהים ביותר לסדרות בקטגוריית ילדים ונוער וניצבת בראש הסדרות הנצפות ביותר בקטגוריית ילדים ונוער בשנתיים האחרונות.
סדרת הדרמה המדוברת עלתה בתחילת השבוע (יום שני) וכבר שוברת שיאים. את הסדרה יצרו אסי עזר, נועם נבו ויעל כץ, ומככבים בה רותם סלע, עמוס תמם ועזר עצמו, שלראשונה בקריירה הארוכה שלו בגיל 43, לוקח חלק בתור שחקן. היא עלתה לשידור בערוץ ZOOM ובהוט וי או די יאנג ובנקסט TV.

צילום: אוהד רומנו
"מתוקים" מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים בהצלחה את הקונדיטוריה המשפחתית, עד שמלכת הקינוחים הבלתי מעורערת של ישראל ואמה הדורסנית, פותחות בייקרי נוצץ מעבר לרחוב.
 
עם עליית הסדרה שיתף עזר באינסטגרם שלו: "בכל סדרה שאני כותב אני אוהב לתת למשפחה שלי תפקידי אורח קטנים, כדי לשמח אותם אבל גם כדי לשמח אותי. כשהם מגיעים לסט העמוס והמלחיץ, אני מתמלא באושר. גם ב'מתוקים' לא ויתרתי על התענוג. הנה סצנה אחת שמופיעים בה כמה וכמה אורחים שיש לי קשר דם ישיר איתם וגם מיה עזר סטיין אחת, שממש משחקת בסדרה אחרי שעברה כמה וכמה אודישנים מפרכים והפכה אותי לדוד גאה (וחכו לכניסה הדרמטית של אמא שלי)".
במאי הסדרה: ירון ארזי. חברת ההפקה: Storyz הפקות. שידור: בערוץ ZOOM ב–HOT, וי.או.די יאנג ונקסט TV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה