24/7

לקראת ראש השנה, יום התנדבות ארצי למשפחות נזקקות

מסע עם הלב - לקראת ראש השנה, יום התנדבות ארצי ביוזמת ארגון "פתחון לב" ורשת 13: 10 ערים; מתנדבים בכל רחבי הארץ; חלקת סלי מזון ל-12,000 משפחות

מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
פרויקט ההתנדבות הארצי "מסע עם הלב" של ארגון "פתחון לב"  ו"רשת 13" יוצא לדרך לקראת ראש השנה והחגים. במסגרתו, יתקיימו ימי התנדבות מיוחדים בין 10 ערים שונות ברחבי הארץ, כאשר יחולקו 12,000 סלי מזון ישירות לפתח ביתם של מקבלי סיוע, ביניהם: משפחות קשות יום, קשישים, ניצולי שואה, אימהות חד הוריות, נכים ועוד.
הפרויקט הייחודי שמתקיים זו השנה השנייה, נוצר במטרה לעודד ערבות הדדית וסיוע לזולת. סלי המזון יחולקו על ידי מתנדבים ומתנדבות מתוך הקהילה ולמען הקהילה, תוך שילוב חברות עסקיות מקומיות מובילות. הפרויקט הארצי יסוקר באופן נרחב בתכניות הבוקר של "רשת 13". הפעילות תתקיים בשיתוף הרשות המקומית ותכלול הפנינג מעורבות של הורים וילדים לעשייה חברתית מקומית.
 מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, אמר: "כמדי שנה אנחנו נערכים באופן מיוחד לקראת החגים, ולצערנו השנה העול הכלכלי בשל יוקר המחייה פוגע ומקשה מאד ואנו מקבלים יותר ויותר בקשות לסיוע. בפרויקט החשוב הזה, יחד עם רשת 13 והרשויות המקומיות אנו רותמים את הקהילה לסייע בתרומה ובחלוקה למבקשי הסיוע, בפעילות שמציגה את כל מה שטוב ויפה בעם ישראל. אני רוצה להודות לכל ראשי הערים שבחרו לקחת חלק בדבר על השותפות המבורכת והדאגה, מחממת הלב, לחלשים בקהילה. המחויבות של הרשויות יחד עם רוח ההתנדבות של התושבים ורוחב ליבם, יאפשרו לנו לעמוד ביעד שהצבנו לעצמו ולוודא שאף אחד לא יישאר ללא מזור בחג. "
ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-פוליטי וללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה