בריאות

עובדי בית ההשקעות התנדבו עם ילדי עמותת גדולים מהחיים

במסגרת מחנה הקיץ השנתי של העמותה, נערך יום כיף במימדיון עם יותר מ-150 ילדים שכלל שלל פעילויות. עובדי GlobalNet הכירו את הילדים, שיחקו איתם ויצרו חוויה מהנה ושוברת שגרה. אורן דוברי, סמנכ"ל בית ההשקעות, שהתמודד כנער עם הסרטן: "לתמיכה שהילדים מקבלים במחנות הקיץ והמפגשים החברתיים יש משמעות עצומה עבורם"
מערכת ice | 
ילדי עמותת גדולים מהחיים
עובדי קבוצת GlobalNet (גלובלנט), בית השקעות גלובלי המומחה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, התנדבו בימים האחרונים יחד עם ילדי עמותת גדולים מהחיים, התומכת בילדים חולי סרטן, ביום כיף שנערך בפארק המים "המימדיון". יום הכיף הינו חלק ממחנה הקיץ השנתי שמארגנת העמותה, שכולל מופעים, הפנינג, מסיבות, בילוי בפארקי שעשועים ואטרקציות שונות ומגוונות.
במסגרת ההתנדבות, עובדי בית ההשקעות השתתפו ביום חוויתי עם מעל 150 ילדי העמותה וצוות העובדים של המימדיון, וניתנה להם הזדמנות להכיר את הילדים, לשחק איתם, ולהעניק להם חוויה מהנה ושוברת שגרה, ומצד שני להחזיר לקהילה.
עמותת גדולים מהחיים הוקמה בשנת 2000, על ידי הורים שילדיהם חלו בסרטן, על מנת לתת מענה לצרכים הייחודים שמתעוררים אצל ילדים המתמודדים עם המחלה ועם השיקום ממנה ובני משפחותיהם. מלבד פעילות הפנאי והבילוי שמארגנת העמותה, היא גם מעניקה סיוע כלכלי ורגשי למשפחות, תומכת בבתי חולים ובקרנות לחקר הסרטן, ולוקחת חלק בהקמת רשת גנים וכיתות שיקומיות לילדים. כשב-2021 היא ליוותה מעל ל-1600 ילדים חולי סרטן, ומגייסת מדי שנה מילוני שקלים למשפחותיהם ולמחקרים בתחום.
 
מחלת הסרטן היא נושא שאורן דוברי, סמנכ"ל GlobalNet מכיר מקרוב. ב-2007, כשהיה בגיל 14, אובחן אצל דוברי סרטן מסוג לימפומה הודג'קין והוא החל בטיפולים כימותרפיים, שהצליחו להבריא אותו מהמחלה. למרבה הצער, שנה לאחר מכן, הסרטן חזר אל גופו ואז נאלץ לעבור השתלת מח עצם וטיפולים נוספים, שאחריהם התגבר על המחלה. בכל התקופה הזו ועד היום, אורן הוא חלק בלתי נפרד מעמותת גדולים מהחיים, תחילה כילד שמתמודד עם חבריו נגד המחלה, ולאחר מכן כמתנדב פעיל בעמותה.
היום דוברי, זוכה להיות ממובילי הפעילות של GlobalNET, בית השקעות גלובלי המתמחה בהנגשת פתרונות פיננסיים, המיועדים למשקיעים מוסדיים ומקצועיים בישראל, ולסייע לחברה להשיג נתוני צמיחה מרשימים ולהתרחב לתחומי פעילות חדשים, לרבות ההשקעות האלטרנטיביות.
אורן דוברי, סמנכ"ל GlobalNET: "אנחנו מאושרים לקחת חלק בפעילות השנתית של העמותה ובהתנדבות עם ילדי עמותת "גדולים מהחיים", ולהצליח להעלות חיוך על פניהם ולסייע להם אפילו קצת בהתמודדות עם מחלת הסרטן. כאדם שהיה חולה בעצמו במחלה ולקח אז חלק בפעילויותה וגם היום משמש כמתנדב פעיל בה, אני יכול לומר מקרוב לתמיכה שהילדים מקבלים ולימי הכיף האלה, יש משמעות עצומה עבור הילדים. אני רוצה לומר תודה ענקית לעובדי GlobalNET ולכל הגופים שלקחו חלק במחנה הקיץ ובכל הפעילויות לילדים על ההירתמות, וכמובן תודה ענקית לעמותה עצמה, שעושה עבודת קודש וחשובה מאין כמוה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה