רכילות עסקית

זו החברה שהפסיקה לשבוע את פעילותה עבור התנדבות חברתית

סיילספורס בנתה מודל התנדבותי במסגרתו, היא מאפשרת לעובדים שלה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא של החברה, שבוע שעבר הוקדש כולו למטרה הזאת

מערכת ice | 
סיילספורס (צילום סיילספורס)
כחלק ממערך האחריות החברתית של החברה, עובדי סיילספורס ישראל, המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM , הקדישו שבוע שלם להתנדבות על חשבון שעות העבודה, במוקדים שונים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.
חברת סיילספורס הדוגלת בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת, בנתה מודל התנדבותי במסגרתו, היא מאפשרת לעובדים שלה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא של החברה.
השנה לראשונה, החליטה החברה לרכז את הפעילות לשבוע שלם. בפעילויות השתתפו 400 עובדי סיילספורס ישראל, שבחרו בין 14 פעילויות שונות שכללו שיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות שונות. ביניהן: שיפוץ מרכז איגי בראשון לציון, שיפוץ מועדונית הילדים והנוער "קידמה" ביפו למען עמותת SOCIAL EYES , שיפוץ בית מעבר לנפגעות אלימות בכפר יסיף למען מרכזי הסיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית, הקמת גינה שיקומית לקשישים וניצולי שואה בנתניה למען עמותת "ונטעת" ועוד.
"כדי להטמיע את ערך ההתנדבות בתרבות הארגונית, סיילספורס פיתחה את מודל ה-1:1:1 הייחודי, בו 1% מהכנסותיה, 1% מזמן העבודה ו-1% מהטכנולוגיה שלה, נתרמים לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח", אומר אפי כהן, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל. "בשנים האחרונות, התחזקה המגמה בקרב ארגונים עסקיים שאחריות תאגידית חשובה והכרחית, ואני מאמין שהם יכולים להוביל ולעשות שינוי אמיתי בכל הנוגע להיבטי חברה וסביבה".
חברת סיילספורס הינה המובילה העולמית בתחום הענן ובתוכנות ניהול קשרי לקוחות ארגוניים (CRM), המקרבת בין חברות ללקוחותיהן בעידן הדיגיטלי. מאז הוקמה בשנת 1999, סיילספורס מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה - ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ'יין – להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה