שיווק ופרסום

כשנועה קירל פגשה את כוכבי סדרות yes | פרסומת השבוע

בפרסומת מוסיקלית, יצירתית ושופעת מחוות לאגדות המוסיקה, נועה קירל משכנעת את הצופים כי yes+FIBER, הכולל אינטרנט סיבים ומגוון סדרות ישראליות איכותיות - הוא השילוב המנצח לחווית הצפייה בבית
מערכת ice | 
נועה קירל yes (צילום ערן לוי)
לא מעט פרסומות יצירתיות ומוסיקליות מופיעות לאחרונה על המסך שלנו. אחת הפרסומות הבולטות שתפסה את תשומת ליבנו בשבוע האחרון היא הפרסומת של yes tv שבה מככבת הזמרת נועה קירל ואותה מוביל בהצלחה רבה משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
הקמפיין של yes tv עושה כבוד ליצירות ישראליות ומעניק לצופים מעין טיזר לסדרות החדשות שצפויות לעלות בקרוב על המסך שלנו החל מ"הטבח" שבו מככבים גל תורן וגורי אלפי, "טיפול לילי", "קוגל"  מבית שטיסל ועד לעונה החדשה של סדרת המתח "פאודה"
בקמפיין החדש, מודגשת חווית הצפייה הייחודית שלה זוכים המנויים  עם yes+FIBER – שילוב הטלוויזיה של yes ואינטרנט סיבים מהיר ועוצמתי. את המסר המסחרי העביר משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי"  בצורה יצירתית ומעניינת במיוחד, על ידי מספר מחוות אומנותיות מיוחדות לאגדות המוסיקה האהובות.
הקמפיין המדובר אשר התאפיין באנימציה משורטטת בשחור לבן, הזכיר לנו את הקליפ המפורסם של להקת "a-ha" עם הלהיט " Take On Me". מלבד זאת, yes השתמשה בשיר של הזמר יצחק קלפטר ז"ל הנקרא "דמיון חופשי" ואף דמותו של עידן עמדי הציצה  לפתע כאשר נועה קירל הזכירה לנו שסדרת המתח "פאודה" חוזרת בעונה חדשה. 
דבר המשרד
בתקופה לא פשוטה כמו זו, לחשוב על מהלך תקשורתי חדש ל-yes, זה אתגר כפול ומכופל. הקמפיינים של yes תמיד מציגים חוויה קולנועית גדולה מהחיים, אבל מאז ה-7 באוקטובר המורל הלאומי השתנה, וכל רעיון לקמפיין נבחן בשבע עיניים וברגישות.
הבריף שקיבלנו התמקד בסדרות הישראליות החדשות של yes, שיעלו בקרוב ובחוויית הצפייה המעולה עם yes+FIBER - הטלוויזיה של yes יחד עם אינטרנט סיבים.  לצורך הקמפיין, חשבנו לחזור קצת אחורה, לשולחן השרטוט, לסטורי בורד של הסדרות הישראליות החדשות המתוכננות לנו ב-yes. 
תכננו לנועה קירל מסע דמיוני בו היא נכנסת לסצנות מאוירות של כמה מהסדרות הבולטות שיעלו בקרוב,   כשהיא פוגשת את כוכבי הסדרות המאוירים, ושרה את דמיון חופשי - שירו המיתולוגי של יצחק קלפטר ז"ל האגדי.
המסר: אתם לא מדמיינים, אילו סדרות ישראליות מחכות לכם ב-yes. אחרי שבועות רבים ומאות שעות עבודה של אנימטורים, מעצבים, אמני תלת מימד, דו מימד ומאיירי טרייסינג הדמיון הפך למציאות, והקמפיין עלה לאוויר. 
 

האתגר הכי גדול בפרויקט
אוקיי, יש לנו יופי של רעיון, אבל עכשיו איך לעזאזל עושים את זה? כדי להגיע לפרסומת המשלבת איורים של סצנות מתוך הסדרות העתידיות שלנו - היינו צריכים לבצע עבודת תחקיר מטורפת שכללה עשרות שעות של צפייה בסדרות כדי למצוא את הרגעים המדויקים שישתלבו בצורה הכי נכונה ומתאימה בסרטון הפרסומת. 
יחד עם זאת, גם עבודת האנימציה הייתה מורכבת  ובכדי להגיע לסגנון האנימציה המדויק והנכון ל-yes הושקעה עבודה רבה של מגוון אנשי מקצוע מעולם הפוסט והאנימציה והמון שעות בחדרי העריכה (כשרוב הזמן מחכים שהרנדור יסתיים כבר). 


סיפור מבניית הקמפיין
כדי לשלב את נועה בתוך הסטורי בורד, יצאנו לצילומים באולפן עם גרין סקרין (מסך ירוק). נועה הייתה צריכה לדמיין את הסביבה המאוירת. בכדי לעזור לה לדמיין פרפר מצויר עף, עוזר הפקה עמד עם חכה שבקצה שלה קשור בורקס וביקש מנועה לעקוב במבטה אחר הבורקס. הבורקס עשה את שלו.
משפט קאלט
הכול נראה מדהים ב-yes עם סיבים
הדבר שזרם הכי בקלות
קל זה לא היה,  אבל בית הפוסט זרם ונרתם לכל רעיון דמיוני שהעלינו.
קרדיטים
yes:
מנכ"ל: אילן סיגל
סמנכ"ל שיווק: דרור בהט
מנהלת אגף תקשורת שיווקית ושיווק תוכן: נויה ינאי ישראלי
מנהלת מחלקת פרסום: רויטל רוגד
מנהלת פרסום: מירי גוטמן
מנהלת מחלקת דיגיטל: תפארת כהן
מנהלת מדיית מכר דיגיטלית: רוית אלייב אהוד
משרד הפרסום- אדלר חומסקי ורשבסקי
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
קופירייטרית ראשית: יעל קורן
ארטדיירקטור ראשי: יניב אשועל
סופרווייזרית: מאיה אדיב
תקציבאית: עדי קריגספלד
טראפיק: דניאל ג'אקוד טימור
צוות סושיאל: שובל לוי, יובל גבאי, מור גריאני, סתיו קוקלי ועדי צבר
סטודיו ביצוע: ליאור הירש והצוות המדהים !
עבודת פוטושופ: איל אורלי ובועז רוזנברג האלופים
אינטראקשן: דפנה מונהייט, טל זיאת, קארין סלטון, ענבר גבאי, אלירן מניה, ברק זאכרי
מדיה: שירי פרידמן ,שיר רוזן וטל עוזיאל
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: גרין
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
בית פוסט: סקרין
ותודה לפרזנטורית האהובה שלנו :נועה קירל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה