שיווק ופרסום

אייל קיציס בקמפיין מתוק במיוחד לכלל ביטוח: שיתוף הפעולה נחשף

בקמפיין משעשע בכיכובו של אייל קיציס לצד קבוצת ילדים מתוקה, מגיש "ארץ נהדרת" מספר על חשיבות ביטוח הבריאות של כלל ביטוח ופיננסים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" שהצליח להזריק את המסר המסחרי בצורה נגישה וקלילה

מערכת ice | 
איל קיציס (צילום פיני סילוק)
בימים כואבים אלו, בהם אנו רגילים להיחשף לידיעות עצובות ומדאיגות במהדורות החדשות, החלטנו לבצע סקירה מיוחדת על מגוון הפרסומות המושקעות והמשעשעות אשר הופיעו על מסך הטלוויזיה שלנו במהלך השבוע האחרון.  מבין מגוון הפרסומות המושקעות, הפרסומת של כלל ביטוח ופיננסים היא זו שמשכה את תשומת ליבנו יותר מכולן. 
מי שמככב בקמפיין המושקע של כלל ביטוח ופיננסים הוא מגיש תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" - אייל קיציס. משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" בחר נכונה בתפאורת הקמפיין שהתקיימה בגן שעשועים ובקבוצת הילדים אשר גורמת לצופים להעלות חיוך ואף לצחוק מעט מהבדיחות המתוקות שאותן ליוו השחקנים הצעירים יחד עם קיציס.
הקמפיין החדש של כלל ביטוח ופיננסים מדגיש את כל היתרונות הטמונות בביטוח הבריאות הנקרא "מדיכלל extra". ביטוח הבריאות החדש מכיל בחובו מגוון הטבות ושירותים רפואיים משתלמים החל מקביעת תור לייעוץ רפואי VIP בהשתתפות עצמית של 100 שקלים בלבד ועד לקבלת זכאות לחוות דעת שנייה ממגוון מומחים בחו"ל. 
 
דבר המשרד
כשקיבלנו בריף לשפה התקשורתית החדשה של כלל, חיפשנו קונספט מעניין שיבדל אותנו מהמתחרים, ויציג באופן משכנע את הערך המוסף שיש לביטוחים בכלל, תוך שימוש טבעי בקיציס הפרזנטור. כולנו יודעים שהחיים שלנו קורים מגיל אפס ועד המוות, כשאין לנו שמץ של מושג מה יוליד יום, ולכן כדאי שיהיה לנו ביטוח שאפשר לסמוך עליו. 
חשבנו כיצד נמחיש את זה? החלטנו לגייס את הדור הצעיר. האינטראקציה המצחיקה של קיציס, חסר המודעות שמתלהב מיתרונות ביטוח הבריאות של כלל מול הילדים שרק רוצים לשחק בגן השעשועים, עשתה את העבודה.
האתגר הכי גדול בפרויקט
כשיש סט מלא ילדים חמודים, באמת שלא חסר אתגרים.


משפט קאלט
זה לא עם גלוטן, זה עם שוקולד.
סיפור מבניית הקמפיין
לצורך צילומי הקמפיין, ההפקה הקימה גן שעשועים צבעוני בתוך האולפן, וכך הילדים יכלו ליהנות מהמתקנים גם בין הטייקים.
הדבר שזרם הכי בקלות
קיציס זרם עם כל השטויות של הילדים, ואנחנו פשוט נמסנו.
קרדיטים
לקוח:
ענת צלדטי, סמנכ"לית שיווק ודאטה
גבי ברדה, מנהל מחלקת שיווק ופרסום
משרד:
סמנכ"ל קראיטיב - מיכאל קוטקס
קופירייטרית ראשית – יעל קורן
מנהלת לקוח – יעל שגיב
תקציבאית – חן ורדי
פרזנטור – איל קיציס
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה - מולה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה