שיווק ופרסום

עולם הפרסום בהלם: מייסד אדלר חומסקי נפטר בגיל 78

הפרסומאי הוותיק ראובן אדלר, מי שהגה את הל' המתנפנפת בלוגו של מפלגת הליכוד, הלך לעולמו אחרי עשרות שנים של עשייה בעולם הפרסום הישראלי
מערכת ice |  2
ראובן אדלר וריצארד ברנסון (צילום פייסבוק ראובן אדלר)
הלם בעולם הפרסום והשיווק בישראל. הפרסומאי ויועץ התקשורת והאסטרטגיה ראובן אדלר נפטר הבוקר (שלישי) בגיל 78 בלבד. אדלר, ממקימי משרד הפרסום מהמובילים בישראל "אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות'", היה לאחד הפרסומאים הבולטים בארץ במשך עשרות שנים.
את משרד הפרסום המוכר הקים אדלר יחד עם שותפו אייל חומסקי ב-1996 בדרך להפוך לאחד המשפיעים והחשובים בישראל.עם הלקוחות הבולטים של הקבוצה אפשר למנות חברות ענק כמו קבוצת בזק, מפעל הפיס, בנק הפועלים, פרוקטר אנד גמבל ועוד.
 
אדלר היה מקורב לפוליטיקאים רבים המזוהים יותר עם הצד הימני של המפה, ובמיוחד לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שעמו עבד צמוד בתחילת שנות ה-2000. יריביו טענו כי הוא אשם ב"החדרת תרבות הספין" לתקשורת הישראלית.
אגב, הוא גם האיש שעומד מאחורי הל' המתנפנפת בלוגו של מפלגת הליכוד, כמו כן לאחר עזיבת אריאל שרון את הליכוד והקמת מפלגת קדימה בראשותו ב-2003, הוא עמד מאחורי המיתוג וההפצה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טעות. ה-ל' המתנפנפת היא עבודתו של הגרפיקאי גדעון שגיא
    תתקנו את הטעות 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גדעון שגיא עיצב את הלוגו עם ה-ל' המתנפנפת כבר ב-1974. אדלר שיפץ מעט את הלוגו כמה שנים אחרי, כשהיטה את האותיות וקבע את הלוגו בצבע כחול. אבל לא אדלר הגה את סמל הליכוד. תיכנסו לערך הוויקיפדי של גדעון שגיא ותקראו
    סגור
  • 1.
    יהי זכרו ברוך. איש מקצוע מדהים. מצדיע לך.
    אחד 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מפלגת קדימה, זה הרבה מאד בזכותו.
    סגור