מדדים ומחקרים

הפועלים נגד חומסקי, המשבר של אלעל והבניין הגבוה בישראל

סוף השבוע הגיע ואיתו שבע הידיעות החמות ביותר שעלו לאתר במהלך השבוע: המשבר באלעל החריף, הפועלים קיפלו את חומסקי, זנדברג נגד המשקאות הקלים והקריפטו השתגע בגלל מסי | הידיעות החמות של השבוע
מערכת ice | 
אייל חומסקי ודב קוטלר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יחצ גדי דגון)
"רוזנברג לא יהיה הפראייר שיזרים כסף בלי סוף לאל על": גורם בכיר בענף התעופה אמר היום ל-ice  כי אל על היום היא חברה הרבה יותר יעילה ; "פוטרו 2,000 עובדים ועוד 1,500 יצאו לחל"ת וכנראה יהיו עוד פיטורים, אבל המדינה צריכה להזרים כסף כדי לאפשר את ייצוב החברה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הפועלים קיפלו את חומסקי: צינון לבכירים לפני המעבר לדיסקונט: השיחות האישיות בין דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, ואייל חומסקי, בעלי משרד הפרסום, מודלפות לתקשורת - למרות הצורך הרגיש ביישור ההדורים. בפועלים היו אגרסיביים והרוויחו חודשי צינון על פני חומסקי שנטשו בסערה את תקציב הענק לטובת המתחרה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
זה המקום בו ייבנה גורד השחקים הגבוה ביותר בישראל: לוינשטין נתיב וסולל בונה יבנו את מגדל הספירלה של עזריאלי בהיקף של כ-600 מיליון שקל.  בניין המשרדים הענק שיכלול גם יחידות מגורים, יהיה בן 91 קומות בשווי השקעה מפלצתי של 2.5 מיליארד שקל. במקום השני: מגדל עזריאלי שרונה עם 61 קומות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
וואטסאפ בהכרזה דרמטית: אחת הבעיות הכי גדולות נפתרה: החברה הפתיעה דווקא באירוע של סמסונג, והודיעה כי היא תחל לאפשר למשתמשים מסוימים את אחת היכולות הכי מבוקשות אי פעם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלו מטבעות הקריפטו שסערו סביב המעבר של מסי: כוכב הכדורגל שהחליף קבוצה אחרי 21 שנה הצליח לחולל מהומה לא רק בעולם הכדורגל, אלא גם במטבעות קריפטו מסוימים. על אילו מטבעות מדובר ומה קרה להם בשבוע האחרון? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תמר זנדברג קונסת במיליוני שקלים חברות למשקאות קלים: המשרד להגנת הסביבה העביר דרישות תשלום בהיקף של 48 מיליון שקל לתשע חברות משקאות קלים, בגין אי-עמידה ביעדים מכוח חוק הפיקדון, בהתאם לפסק הדין שהתקבל בעניינן; המשרד אף העביר דרישות תשלום לארבע חברות נוספות, בהיקף 1.5 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ברדוגו נגד רגב: "ריאיון מבזה. גרמה נזק עצום לליכוד": המגיש התראיין בגלי ישראל ותקף: "אם הליכוד היה שלושה צעדים מחזרה לשלטון, אחרי הריאיון שלה בידיעות הליכוד הלך עוד עשרה צעדים אחורה". על בנט אמר: "הסיפור המרכזי הוא קניית שתיקת מערכת הבריאות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה