שיווק ופרסום

משרד התיירות בחר במשרד מינקובסקי לליווי תקשורתי סביב המלחמה

משרד התיירות התקשר עם "מינקובסקי תקשורת" לליווי תקשורתי של פעילות המשרד בהיבטים השונים של הפינוי במלחמת ״חרבות ברזל״. שיר בויקו רימון, מנכ״לית קבוצת מינקובסקי תקשורת: "בכוחות משותפים נעשה את השימוש הנכון בתקשורת לטובת המפונים מצפון ומדרום ולטובת כלל הציבור הישראלי" | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
עידו מינקובסקי, שיר בויקו ואריאל הופרט (צילום נדב כהן יונתן)
משרד התיירות של השר חיים כץ, בחר במשרד "מינקובסקי תקשורת" של עידו מינקובסקי לליווי תקשורתי של פעילות המשרד בהיבטים השונים של הפינוי במלחמת ״חרבות ברזל״.
הבחירה מגיעה לאחר שבחודשים האחרונים יצא המשרד להליך איתור של משרד יחסי ציבור שיקדם יחד עם מנהלת אגף הדוברות של המשרד, ענת שיחור-אהרונסון, תכנית תקשורתית שמטרתה ליידע את ציבור המפונים על זכויותיהם, על פיתרונות לאתגרים ומצוקות שעולים מהשטח, את המארחים על שינויים והנחיות וכן טיפול מול חלק מבעלי דירות, המשתמשים בתקשורת ובמצוקת המפונים, כדי ליצור לחץ על המשרד לקבלת כספים ביתר, ועוד.

זמן קצר אחרי תחילת המלחמה ביקש שר התיירות חיים כץ לצרף את משרדו למשימה הלאומית של פינוי התושבים מאזורי הצפון והדרום. במסגרת זו נפתח חמ״ל אזרחי לשיבוץ קרוב למאה אלף מפונים במקומות לינה מגוונים: בבתי מלון, באכסניות, ובדירות להשכרה, כאשר המשרד מוביל את ההתקשרויות והתשלומים ונותן מענה אישי לצרכי המפונים.
במקביל, יזם השר כץ מענק פינוי עצמאי, שאפשר גמישות למפונים בבחירת מקום האירוח. לאחר מהלך זה, נחסכו למדינה כ-3 מיליארד שקל, שהם הפער בין התשלום למלונות לבין התשלום למפונים שלא בהסדר עם המדינה.
משרד התיירות התקשר עם "מינקובסקי תקשורת" בקשר לפרויקט הפינוי, מתוך הבנה כי מדובר במציאות מורכבת, בה החלטות הממשלה משתנות בתדירות בהתאם למצב, ויש צורך להעביר באמצעות התקשורת את המידע בזמן אמת, באמינות ובמהירות. לצד עידו מינקובסקי, בעלי המשרד ב-"מינקובסקי", יובילו את העבודה עם המשרד המנכ״לית שיר בויקו-רימון, המשנה למנכ״ל אריאל הופרט ויועצת התקשורת אופיר בכר.
שיר בויקו רימון, מנכ״לית קבוצת מינקובסקי תקשורת: "מאז תחילת ימי המלחמה חשבנו כיצד נוכל לתרום מהמקצועיות שלנו למאמץ הלאומי. לאחר שבחודשים הראשונים ליווינו וסייענו למשפחות חטופים, לקרנות שגייסו כספים לטובת נפגעי המלחמה וגופי הסברה שונים, אנחנו שמחים על האמון שניתן לנו ממשרד התיירות הממלא  תפקיד מרכזי בתקופה זו. אני משוכנעת שבכוחות משותפים נעשה את השימוש הנכון בתקשורת לטובת המפונים מצפון ומדרום ולטובת כלל הציבור הישראלי".
מינקובסקי היא קבוצת תקשורת, יחסי ציבור, דוברות, אסטרטגיה וניהול משברים, ומאז הקמת זרוע הדיגיטל Mink N Vik – מציעה גם פרסום וקריאייטיב. הקבוצה פועלת במגוון תחומים: היי-טק, נדל"ן, תשתיות ותחבורה, שוק ההון, מוסדות ציבור וממשל, צרכנות וקמעונאות, מסעדנות, משרדי עורכי־דין ורואי־חשבון, עמותות, ועדי עובדים, תרבות ובידור, סלבריטיז, משפיעני רשת, מוזיקאים ויוצרים.
במקביל התרחבה מינקובסקי גם בתחום הצרכנות והקמעונאות באופן משמעותי, בין לקוחותיה רשת "אופטיקה הלפרין", רשת הסטוק, ארי נדל"ן (ארנה גרופ), וכן ממשיכה להעמיק את דריסת הרגל שלה בתחום התרבות והמוסיקה, וכעת מנהלת את מערך יחסי הציבור של זמרים מובילים בראשם יהונתן מרגי ואיתי לוי לצד סוכנות הייצוג יולי על שלל מיוצגיה (טיטי איינאו, דיאן שוורץ, ניקולה וורד, סינדי צ'אדי ועוד), המנטליסט נבו אבוטבול, מיוצגי סוכנות ניב עשת כהן, קבוצת "שורה 9" ובתי הקולנוע מובילנד, וכן טאלנטים נוספים מתחומים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה