שיווק ופרסום

שינויים בעולם התוכן: הבכירים מ-Peach עזבו ומקימים חברה עצמאית

סמנכ"ל הקריאייטיב של קבוצת התוכן Peach מבית גיתם BBDO,  פרץ מרקיש, עוזב במפתיע ומקים יחד עם בכיר לשעבר נוסף, צבי פלוטניצקי, חברת תוכן עצמאית בשם Contra. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
פרץ מרקיש וצבי פלוטניצקי (צילום יוסי מויאל ואבירם חסון)
משרד התוכן והפרסום מבית גיתם - peach, עם עזיבה דרמטית היום (שלישי) כאשר סמנכ"ל הקריאייטיב פרץ מרקיש, חובר לבכיר לשעבר מ-Peach - צבי פלוטניצקי והשניים מקימים חברת תוכן חדשה ועצמאית.
חברת התוכן החדשה תיקרא Contra והחברה החדשה תתמחה ביצירת נכסי תוכן עבור מותגים בדגש על אסטרטגיה, מדידה, פרפרומנס ותוצאות עסקיות. בקצרה: איך לעשות נכון פרסום דרך תוכן.
פולוטינצקי ומרקיש ינהלו את החברה החדשה ביחד כמנכ"לים משותפים. פלוטינצקי, בן ה-38, לשעבר סמנכ"ל תוכן ותפעול של קבוצת Peach עזב את משרד הפרסום מבית קבוצת גיתם BBDO, ובשנתיים האחרונות ניהל את חטיבת השיווק והתקשורת של קרן היסוד מול תורמים בעשרות מדינות. מרקיש, בן ה-50, הצטרך לפיץ' בשנת 2016, ובמשך 8 השנים האחרונות הוביל את המשרד כסמנכ"ל הקריאייטיב ונחשב לבמאי ויוצר מהמוכשרים בארץ. 
כאמור, חברת התוכן החדשה תפעל באופן עצמאי, כאשר ל-ice נודע כי בתקופה האחרונה אף נערכה פגישה עם קבוצת פרסום גדולה לצורך חבירת Contra כפי שפיץ' היו עם גיתם. לפי שעה החברה בינתיים תהיה עצמאית, עם שני כוחות  שהיו והובילו תחת  Peach, אחת מחברות התוכן המצליחות והחזקות בישראל. גורם המקורב לשניים, אמר שלמרות עזיבת השניים את פיץ', יש להם הרבה הערכה ו-"מקום גדול בלב להכול", אך התקבלה ההחלטה לצאת לדרך עצמאית וחדשה.
מי שמותנה כבר היום במקומו של פרץ מרקיש לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, היא אחיאב נצר שהצטרפה ל-Peach לפני 8 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה