שיווק ופרסום

בן בן ברוך עושה זאת בענק בקמפיין של מימון ישיר | פרסומת השבוע

הקמפיין החדש של מימון ישיר, בכיכובו של בן בן ברוך, משך את תשומת ליבם של צופים רבים במהלך השבוע. החברה מציגה אסטרטגיית מיתוג מחודשת תחת המסר 'עושים את זה פשוט'
מערכת ice |  4
בן בן ברוך (צילום משרד הפרסום יער ברוקנר לוי)

פרסומת החדשה של מימון ישיר, חברת האשראי החוץ בנקאי הישראלית, הצליחה למשוך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע וזאת בזכות הפרזנטור החדש - הסטנדאפיסט בן בן ברוך.

הקומיקאי המצליח, שמגיש פודקאסט בהשתתפות אמנים ושחקנים ישראלים, קוטף הישג מרשים בקריירה המפוארת שלו. בקמפיין החדש של מימון ישיר, עליו אחראי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, מציג הסטנדאפיסט את השירות הייחודי של חברת האשראי החוץ בנקאי. 


בתמונה: בן בן ברוך   (צילום: משרד הפרסום ברוקנר יער לוי)
בפרסומת החדשה, מציגה החברה את אסטרטגיית המיתוג החדשה שלה תחת המסר 'עושים את זה פשוט'. באמצעות שפה תקשורתית וגרפית חדשה, מנגישה החברה את השירות הפיננסי שהיא מציעה ללקוחות במימון כלי רכב ובמשכנתאות. 
בכדי להעביר בהצלחה רבה את המסר השיווקי לקהל היעד, הוחלט לבחור בבן בן ברוך לתפקיד הפרזנטור של החברה.  בזכות ההומור המיוחד של הקומיקאי המצליח, היותו דמות אהובה ומוכרת בישראל אשר מייצגת את ערכי המותג, נבחר בן בן ברוך לשמש כפנים החדשות של מימון ישיר. 
 



דבר המשרד 
אחרי עשור של שפה מוצלחת עם ליאור כלפון, נכנסנו לתהליך עצום ומורכב שכולל אסטרטגיה חדשה, קמפיין חדש ופרזנטור חדש. בנוסף, הקמפיין החדש כולל שפה גרפית חדשה ושפה תקשורתית חדשה תחת המסר "עושים את זה פשוט". 

 



סיפור מבניית הקמפיין 
בבניית הקמפיין היה לנו חשוב להביא את בן בן ברוך והחוזקות שלו לתוך השפה החדשה. בגזרת הסושיאל, שבה חשוב להיות מאוד נייטיב, לקחנו ממש קטע מאחת ההופעות של בן, בו הוא יושב ומעלה תובנות.

כמובן שאצלנו התובנות היו מעולם הרכב ומחוברים למותג. בשאר הקמפיין, שחלק גדול ממנו עוד לא עלה, חסויות וסרטי מוצר, בן בן דאג להביא פאנצ'ים קורעים, אחרי הכל זו העבודה שלו, אז מי אנחנו שלא ננצל את זה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? 
האתגר האסטרטגי המשמעותי, נבע מהצורך לייצר מסר מבדל ורלוונטי בתוך שוק עתיר מתחרים ואגרסיבי. בתהליך העומק המחקרי שניהלנו, עלה צורך בלתי מסופק עוצמתי ואותנטי מצד הצרכן.
הוא אמר לנו, הלכה למעשה – "תהליך רכישת רכב מורכב לי. מסובך לי. יש הרבה נקודות עיוורון בתהליך – מוקדים שבחלקם אני לא מבין, ולחלקם אני לא רוצה להיכנס. 
הייתי רוצה תהליך אחר, שונה – תהליך פשוט". 
הצורך הבלתי מסופק הזה, השאיפה הצרכנית לרכוש רכב בתהליך פשוט, הפך להיות ליבת הנראטיב האסטרטגי החדש של המותג – "מימון ישיר. עושים את זה פשוט". חשוב לציין, הפשטות היא לא רק אמירה תקשורתית -  היא נשענת על תפישת עולם עמוקה ועל DNA ארגוני, המוצא את ביטויו בחדשנות מוצרית דוגמת הלוואה דיגיטלית  ALL THE  WAYוהלוואה לרכישת רכב מאדם פרטי הכוללת כתב התחייבות למוכר.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?

יותר פשוט מזה נסתבך. 


מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
החיבור ללקוח. יש תחושה של שותפות אמיתית. צוות משותף. מיומן ומקצועי שעובד יחד בצורה הרמונית. 

דבר הפרנזטור (בן בן ברוך)
"היה תענוג לצלם את הפרסומת הזו. מהרגע הראשון התחברתי לחברים ממימון ישיר, למקצוענים ממשרד הפרסום ברוקנר יער לוי שהצליחו לפצח את הדבר שיביא אותי בצורה הטובה ביותר על המסך". 
קרדיטים 
סמנכ"לית שיווק: שרית רדין
מנהלת מחלקת שיווק: כרמית אילוז 
מנהלת שיווק: שי סגל


קרדיטים ברוקנר

שותף אחראי - עפר יער
משנה למנכ"ל- גלי שטרקמן
מנהל קריאייטיב ראשי- בן סבר
סמנכ"ל קריאייטיב- אורן בן נאים
קריאייטיב- שלמה קווס ואילון עמרם
סמנכ"ל אסטרטגיה – לירון שכטר
סמנכ"לית לקוחות - אולה יסטרובני
מנהלת לקוחות - דור קביזון
תקציבאית - נטע גוזלן
הפקת משרד- אביבית שבת וענת מינולין
סושיאל משרד- אוהד כהן רז ושלי הרטשטיין
סטודיו- לינדה יכבס, לב רוזנבליט ויערה דימרמן
הפקה- אוג הפקות
במאי- רני כרמלי
עורך- שי אפלברג
פרזנטור - בן בן ברוך
קריין – עומר גפן

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מביך.... וואו.... בדיחות אבא......
    מגה קרינג' 04/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שילם על הפדיחה הזאת
    סגור
  • 2.
    מי החכם שחשב לרדת על הורי בחורה.?
    חיים 03/2025/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב מאוד .אותי זה דוחה
    סגור
  • 1.
    מצטערת לומר אבל השחקנית בפרסומת לא מתאימה
    בקורת בונה 03/2025/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשחקנית עיניים השם ישמור מפחידות
    סגור
  • דווקא בגלל המראה וההבעה שלה, הפרסומת זכירה!
    להביט נכוחה 05/2025/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחקנית הזו ממש מתאימה. יש את הקטע בפרסומת, שהיא מסתכלת על בן ברוך ומנסה להבין "מה הוא רוצה ממני?". המראה הטבעי דווקא תורם לאוטנטיות של הסצנה. לדעתי התאמה מצוינת. לא כל שחקן/נית צריך להיות חתיך עולם, אבל הוא כן צריך לתרום למסר שרוצה להעביר משרד הפרסום.
    סגור