שיווק ופרסום
בן בן ברוך עושה זאת בענק בקמפיין של מימון ישיר | פרסומת השבוע
פרסומת החדשה של מימון ישיר, חברת האשראי החוץ בנקאי הישראלית, הצליחה למשוך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע וזאת בזכות הפרזנטור החדש - הסטנדאפיסט בן בן ברוך.
.jpg)
בתמונה: בן בן ברוך (צילום: משרד הפרסום ברוקנר יער לוי)
דבר המשרד
אחרי עשור של שפה מוצלחת עם ליאור כלפון, נכנסנו לתהליך עצום ומורכב שכולל אסטרטגיה חדשה, קמפיין חדש ופרזנטור חדש. בנוסף, הקמפיין החדש כולל שפה גרפית חדשה ושפה תקשורתית חדשה תחת המסר "עושים את זה פשוט".
סיפור מבניית הקמפיין
בבניית הקמפיין היה לנו חשוב להביא את בן בן ברוך והחוזקות שלו לתוך השפה החדשה. בגזרת הסושיאל, שבה חשוב להיות מאוד נייטיב, לקחנו ממש קטע מאחת ההופעות של בן, בו הוא יושב ומעלה תובנות.
האתגר האסטרטגי המשמעותי, נבע מהצורך לייצר מסר מבדל ורלוונטי בתוך שוק עתיר מתחרים ואגרסיבי. בתהליך העומק המחקרי שניהלנו, עלה צורך בלתי מסופק עוצמתי ואותנטי מצד הצרכן.
הייתי רוצה תהליך אחר, שונה – תהליך פשוט".
יותר פשוט מזה נסתבך.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור ללקוח. יש תחושה של שותפות אמיתית. צוות משותף. מיומן ומקצועי שעובד יחד בצורה הרמונית.
"היה תענוג לצלם את הפרסומת הזו. מהרגע הראשון התחברתי לחברים ממימון ישיר, למקצוענים ממשרד הפרסום ברוקנר יער לוי שהצליחו לפצח את הדבר שיביא אותי בצורה הטובה ביותר על המסך".
עוד ב-
סמנכ"לית שיווק: שרית רדין
מנהלת מחלקת שיווק: כרמית אילוז
מנהלת שיווק: שי סגל
קרדיטים ברוקנר
שותף אחראי - עפר יער
משנה למנכ"ל- גלי שטרקמן
מנהל קריאייטיב ראשי- בן סבר
סמנכ"ל קריאייטיב- אורן בן נאים
קריאייטיב- שלמה קווס ואילון עמרם
סמנכ"ל אסטרטגיה – לירון שכטר
סמנכ"לית לקוחות - אולה יסטרובני
מנהלת לקוחות - דור קביזון
תקציבאית - נטע גוזלן
הפקת משרד- אביבית שבת וענת מינולין
סושיאל משרד- אוהד כהן רז ושלי הרטשטיין
סטודיו- לינדה יכבס, לב רוזנבליט ויערה דימרמן
הפקה- אוג הפקות
במאי- רני כרמלי
עורך- שי אפלברג
פרזנטור - בן בן ברוך
קריין – עומר גפן
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.מביך.... וואו.... בדיחות אבא......מגה קרינג' 04/2025/03הגב לתגובה זו0 0מי שילם על הפדיחה הזאתסגור
-
2.מי החכם שחשב לרדת על הורי בחורה.?חיים 03/2025/18הגב לתגובה זו0 0עצוב מאוד .אותי זה דוחהסגור
-
1.מצטערת לומר אבל השחקנית בפרסומת לא מתאימהבקורת בונה 03/2025/05הגב לתגובה זו0 1לשחקנית עיניים השם ישמור מפחידותסגור
-
דווקא בגלל המראה וההבעה שלה, הפרסומת זכירה!להביט נכוחה 05/2025/16הגב לתגובה זו0 0השחקנית הזו ממש מתאימה. יש את הקטע בפרסומת, שהיא מסתכלת על בן ברוך ומנסה להבין "מה הוא רוצה ממני?". המראה הטבעי דווקא תורם לאוטנטיות של הסצנה. לדעתי התאמה מצוינת. לא כל שחקן/נית צריך להיות חתיך עולם, אבל הוא כן צריך לתרום למסר שרוצה להעביר משרד הפרסום.סגור



