שיווק ופרסום

סטטיק ופרטנר בקמפיין חדש: "ביפר מיושן, המוסד לא מעוניין"

לאחר שהכריזה בשנה שעברה על רשת Private 5G, פרטנר וסטטיק יוצאים בקמפיין חדש בהשראת מבצע הביפרים בלבנון "נתקע הסטורי כל הזמן. איזה ביפר מיושן גם המוסד לא מעוניין"
מערכת ice | 
פרטנר וסטטיק (צילום זוהר שטרית)
בחודש ספטמבר 2024 מדינת ישראל יצאה למבצע שקיבל את השם "מתקפת הביפרים", בו התפוצצו בצורה מתואמת אלפי מכשירי ביפר וווקי טוקי של פעילי חזבאללה על ידי המוסד.
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש בהובלת הפרזנטור סטטיק. הקמפיין מבוסס על השיר "על הראסי" של סטטיק ומקדם את רשת Private 5G המתקדמת של פרטנר, אותה השיקה בשנה האחרונה.
 
כאמור הקמפיין מתכתב עם מבצע הביפרים שהתרחש בלבנון ומציג את הטלפונים הניידים כמכשירים 'טיפשים', כל עוד הם אינם מחוברים לרשת הדור ה-5 של פרטנר, ונציין כי הקמפיין נמצא בהובלת משרד הפרסום מקאן תל-אביב והבמאי שחר סגל.
דירוג nPerf הבינלאומי קבע בדוח לסיכום שנת 2024 כי "המנויים של חברת פרטנר נהנו מהביצועים הטובים ביותר באינטרנט דור 5 בישראל. הצלחתה של פרטנר בהתמקדות בדור ה-5 מדגישה את תפקידה כחלוצה בטכנולוגיות ניידות מתקדמות".
סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, אסף אביב: "אנו ממשיכים לצרף מדי יום לקוחות לרשת החדשה והמתקדמת שלנו Private 5G, שמספקת חוויה משלימה ומקסימלית למנויי הסלולר שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה