שיווק ופרסום

לא יהיו פרסומות ברשתות החברתיות? "קושי בשמירה על הביצועים"

מפרסמים לא רואים תוצאות למרות תקציבי עתק. האלגורותים של הרשתות החברתיות, אמור היה להתאים את הפרסומות אל קהל היעד. במחקר חדש של טאבולה מנסים להבין למה זה לא קורה
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום freepik)
מחקר שפורסם על ידי חברת הפרסום הדיגיטלי "טאבולה" ונערך על ידי חברת קוואלטריקס (Qualtrics) עשוי לטלטל את עולם הפרסום מקצה לקצה. במחקר גילו כי למרות הדומיננטיות של הרשתות החברתיות בתחום הפרסומות, קרוב ל-75% מהמפרסמים דרך פרסום מבוסס-ביצועים (פרסום יעיל וחסכוני לאנשים בעלי צורך ועניין אמיתיים במוצר) הבחינו בתשואות פוחתות מהשקעות פרסום ברשתות החברתיות.
תחזיות לענף מנבאות כי הוצאות פרסום מבוסס - ביצועים ברשתות חברתיות יגיעו להיקף של 239 מיליארד דולר ב-2025 וצפויות להגיע ל-273 מיליארד דולר ב-2026. השקעות אלו לא יוכלו להימשך כאשר התוצאות מדרדרות. 
כתוצאה מכך, יותר ממחצית המפרסמים שמתמקדים בפרסום מבוסס - ביצועים מתרחבים לפרסום בערוצים דיגיטליים נוספים מעבר לרשת החברתית. זאת לאור דיווח המפרסמים על תסכול עקב מיאוס מצד קהלי היעד, גידול בעלויות, ואיבוד עניין מפרסומות חוזרות.
"על אף שנתח גדול מתקציבי הפרסום מבוסס-ביצועים הולך לפרסום ברשת החברתית, מפרסמים רבים נתקלים במחסום בצורה של תשואות פוחתות", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "הגדלת הוצאות הפרסום פשוט לא מיתרגמת לשיפור בתוצאות. ממצאי הדו"ח הזה מצביעים על הקושי בשמירה על רמת הביצועים לאורך זמן, והמפרסמים מחפשים פתרונות שיוכלו לסייע להם להתגבר על מחסום זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה