שיווק ופרסום
היישר מנטפליקס: הכוכב ההוליוודי מצטרף לקמפיין של החברה הישראלית
חברת פייבר השיקה קמפיין חדש בכיכובו של השחקן הפרו ישראלי ברט גלמן מ"דברים מוזרים" לפלטפורמת AI חדשה: "להשיב את הכוח היצירתי לידיים של הפרילנסרים"

חברת פייבר (NYSE: FVRR) השיקה היום (רביעי) קמפיין חדש בכיכובו של ברט גלמן, ששיחק בסדרה הפופולרית "Stranger Things", עבור Fiverr Go – פלטפורמת AI חדשנית שמאפשרת לפרילנסרים לשפר את הפרודוקטיביות שלהם באמצעות אימון של בינה מלאכותית על בסיס העבודות והתוצרים הייחודיים שלהם, תוך שמירה מלאה על זכויות היוצרים.
בקמפיין בהשראת הסדרה "המשרד", קומדיה מוקומנטרית אמריקאית, גלמן, שחקן וקומיקאי יהודי- אמריקני, מגלם את הבינה המלאכותית (AI) - קולגה, שעובד ללא מטרה ומייצר תוכן גנרי, המבוסס ברובו על עבודתם של אנשים אחרים. דרך ראיונות משעשעים, גלמן יוצר תוכן שדומה באופן חשוד לעבודותיהם של עמיתיו, מה שמעלה את השאלה הבלתי נמנעת בדבר הזכויות היוצרים שלהם. מאיירת פרילנסרית של פייבר תופסת אותו מעתיק את עבודתה, ומציעה לאמן אותו במקום שימשיך להעתיק מאחרים.
הסצנה מתפתחת לפארודיה מצחיקה בהומאז' לסצינה מהסרט Ghost, ומדמה כיצד Fiverr Go מאפשרת לפרילנסרים לעבוד עם- AI כשותף יצירתי שמפתח ומעצים את יכולותיהם ותפוקתם.
ברט גלמן, שאף נשוי לישראלית, התגלה מאז השבעה באוקטובר כאחד התומכים הגדולים ביותר של ישראל מבין כוכבי הוליווד. עם תפקידו בקמפיין החדש של פייבר, שסגרה את 2024 עם קפיצה ברווחים, גלמן מצטרף לשורה של כוכבים בינלאומיים שכיכבו לאחרונה בקמפיינים של החברה כמו כוהנת הלייפסטייל מרתה סטיוארט ומעצב הפנים בובי ברק.
מתי יהב, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של פייבר אמר: "Fiverr Go פותחה כדי לאפשר לפרילנסרים להשיב את הכוח היצירתי לידיים שלהם. ברט וסידני מגלמים בצורה מדויקת את החזון שלנו, שבו יוצרים מצליחים לעבוד בשיתוף פעולה עם ה-AI, תוך שמירה על בעלות על עבודותיהם והרחבת היכולות והתפוקה שלהם בצורה דרמטית".
יהב הוסיף כי "באמצעות היפוך תפקידים, גלמן שגילם דמות טרידה ב- "strange things", מחליף את הפרסונה וסיפורה הדיסטופי בדימוי אופטימי לגבי עתיד העבודה והיצירתיות".
ברט גלמן אמר: “פייבר שמה את האמן האנושי במקום הראשון ומבהירה את תפקידה של הבינה המלאכותית ככלי יצירתי חדש, אני מאוד מעריך את הגישה הזו של פייבר והקמפיין ממחיש בצורה מדויקת במה הם עוסקים ומייצגים".
עוד ב-
הקמפיין, שעולה היום ברחבי ארה"ב, מציג איך פרילנסרים מובילים בפייבר בקטגוריות של איור, כתיבה וקריינות משתמשים בFiverr Go כדי להרחיב, להצמיח ולמנף את העסקים שלהם. על ידי הפיכת ה-"AI הגנרי" לשותף יצירתי מותאם אישית, היוצרים מגלים דרכים חדשות לשיפור הפרודוקטיביות והכושר היצירתי שלהם, בזמן שיש להם את השליטה מלאה על יצירות שהופקו בהשראתם.
על פי פייבר, "פייבר גו זמין כיום רק לפרילנסרים שהומלצו על ידי פייבר ומחזיקים בביקורות מצוינות. מאז השקת המוצר בחודש פברואר האחרון, פייבר הרחיבה את Fiverr go לקטגוריות נוספות, הוסיפה רישיונות מסחריים לדיבובים ושדרגה את עוזר ה-AI עם אפשרויות לתיאום פגישות. החברה מתכננת להמשיך ולהשיק קטגוריות נוספות של גרפיקה ומוזיקה בתקופה הקרובה".
על פי פייבר, "פייבר גו זמין כיום רק לפרילנסרים שהומלצו על ידי פייבר ומחזיקים בביקורות מצוינות. מאז השקת המוצר בחודש פברואר האחרון, פייבר הרחיבה את Fiverr go לקטגוריות נוספות, הוסיפה רישיונות מסחריים לדיבובים ושדרגה את עוזר ה-AI עם אפשרויות לתיאום פגישות. החברה מתכננת להמשיך ולהשיק קטגוריות נוספות של גרפיקה ומוזיקה בתקופה הקרובה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה