שיווק ופרסום
רמי לוי עוצר הכל: ''רק חוזרים לשורשים''
בפוסט שעלה לרשתות החברתיות של הרשת הוחלט לתת לשקית הוורודה של הרשת מקום של כבוד לפני יום העצמאות: ''לכבוד 77 למדינה, אנחנו לא מחפשים אייטם ויראלי ולא המצאות חדשות. רק חוזרים לשורשים. לשקית הורודה. ולסיפור האמיתי – שלכם, שלנו, של כולנו''

רגע לפני יום העצמאות ה-77 של מדינת ישראל, רמי לוי ''שיווק השקמה'' הוציאה סרטון מיוחד ונוסטלגי במיוחד שבו היא מציגה את הפריט שהפך לנחלת הכלל בישראל במשך שנים - השקית הוורדה הרב פעמית שאפשר לראות בכל מקום.
בפוסט שעלה לרשתות החברתיות של הרשת נכתב: ''השקית הורודה הזאת... זוכרים? פעם, לפני שהעולם נהיה אפליקציה, לפני שהיינו צריכים סיסמה בשביל לנשום — הייתה פשוט שקית. ורודה. בלי לוגואים נוצצים, בלי QR קוד, בלי מבצעי "קנה 1 קבל 17".
עוד ציינו ברשת לגביה: ''שקית של יום שישי בצהריים, עם כיכר לחם, חלב ועלי חסה שבורחים החוצה כמו חיילים בשבת חופשית. שקית של טיול קיץ לאילת, של פיקניק עם קפה שחור על בלוק לבנים, של חתיכת עוף קרה מאתמול — כי ככה היינו חוגגים. היא הייתה איתנו בכל מקום — בלשכת גיוס, בטרמפים, בהצעות נישואין מגומגמות ("תתחתני איתי, רגע, תחזיקי את השקית").לא חיפשה סטייל, לא ביקשה יחס. רק רצתה לסחוב עוד קצת — אבטיח, פחית שימורים או חלומות''.
עוד ב-
לסיום נכתב: ''וכשאנחנו מדברים על ישראל — לא צריך אפקטים ולא פילטרים. צריך את השקית הזאת. את הפשטות שהייתה, את האהבה שהייתה בכל דבר קטן. אז השנה, לכבוד 77 למדינה, אנחנו לא מחפשים אייטם ויראלי ולא המצאות חדשות. רק חוזרים לשורשים. לשקית הורודה. ולסיפור האמיתי – שלכם, שלנו, של כולנו. חג עצמאות שמח, ישראל!''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רמי לוירות יהל 04/2025/27הגב לתגובה זו0 0רמי לוי עניו ביותר. המוצרים ברשת שלו מעולים ובמחירים משתלמים בהחלט.סגור