שיווק ופרסום

רמי לוי עוצר הכל: ''רק חוזרים לשורשים''

בפוסט שעלה לרשתות החברתיות של הרשת הוחלט לתת לשקית הוורודה של הרשת מקום של כבוד לפני יום העצמאות: ''לכבוד 77 למדינה, אנחנו לא מחפשים אייטם ויראלי ולא המצאות חדשות. רק חוזרים לשורשים. לשקית הורודה. ולסיפור האמיתי – שלכם, שלנו, של כולנו''
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
רגע לפני יום העצמאות ה-77 של מדינת ישראל, רמי לוי ''שיווק השקמה'' הוציאה סרטון מיוחד ונוסטלגי במיוחד שבו היא מציגה את הפריט שהפך לנחלת הכלל בישראל במשך שנים - השקית הוורדה הרב פעמית שאפשר לראות בכל מקום.
בפוסט שעלה לרשתות החברתיות של הרשת נכתב: ''השקית הורודה הזאת... זוכרים? פעם, לפני שהעולם נהיה אפליקציה, לפני שהיינו צריכים סיסמה בשביל לנשום — הייתה פשוט שקית. ורודה. בלי לוגואים נוצצים, בלי QR קוד, בלי מבצעי "קנה 1 קבל 17".

עוד ציינו ברשת לגביה: ''שקית של יום שישי בצהריים, עם כיכר לחם, חלב ועלי חסה שבורחים החוצה כמו חיילים בשבת חופשית. שקית של טיול קיץ לאילת, של פיקניק עם קפה שחור על בלוק לבנים, של חתיכת עוף קרה מאתמול — כי ככה היינו חוגגים. היא הייתה איתנו בכל מקום — בלשכת גיוס, בטרמפים, בהצעות נישואין מגומגמות ("תתחתני איתי, רגע, תחזיקי את השקית").לא חיפשה סטייל, לא ביקשה יחס. רק רצתה לסחוב עוד קצת — אבטיח, פחית שימורים או חלומות''.
לסיום נכתב: ''וכשאנחנו מדברים על ישראל  — לא צריך אפקטים ולא פילטרים. צריך את השקית הזאת. את הפשטות שהייתה, את האהבה שהייתה בכל דבר קטן. אז השנה, לכבוד 77 למדינה, אנחנו לא מחפשים אייטם ויראלי ולא המצאות חדשות. רק חוזרים לשורשים. לשקית הורודה. ולסיפור האמיתי – שלכם, שלנו, של כולנו. חג עצמאות שמח, ישראל!''.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    רות יהל 04/2025/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי עניו ביותר. המוצרים ברשת שלו מעולים ובמחירים משתלמים בהחלט.
    סגור