שיווק ופרסום

לאחר שהמפעל בניר עוז ניזוק ב-7 באוקטובר: נירלט חוזרת לפעילות

נירלט יוצאת בקמפיין חדש המציגה את התאוששות החברה לאחר ה-7 באוקטובר ואת תרומתה לשיקום המדינה. עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "מתברר שיש בנו משהו שאי אפשר לשבור - האופי, הנחישות והרצון לבנות מחדש"
מערכת ice | 
נירלט (צילום shutterstock)
על אף השלכות המלחמה, חברת נירלט ממשיכה בפעילותה. החברה הישראלית מציגה את התאוששות לאחר ה-7 באוקטובר ואת תרומתה לשיקום המדינה באמצעות קמפיין חדש.
הפרסומת חושפת בפני הצופים את סיפור ההתאוששות המרשים של נירלט לאחר הפגיעה הקשה בקיבוץ ניר עוז באירועי 7 באוקטובר ומציג כיצד החברה לוקחת כעת חלק בשיקום המדינה.
הקמפיין החדש יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות. השליכט הצבעוני המוזכר בקמפיין, המוצר הנמכר ביותר של החברה, מסמל את יכולת ההתאוששות של החברה שלאחר ה-7 לאוקטובר.  על אף שקו הייצור של החברה נשרף, הצליחה נירלט להקים קווי יצור זמניים בבאר שבע תוך כמה חודשים ולחזור באופן מלא לשוק. 
עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט, משתתף בקמפיין החדש ומוביל את הצופים במסע בין אתרי שיקום ברחבי הארץ. לצידו, מככבים בעלי מקצוע שעובדים עם השליכט הצבעוני של נירלט העוסקים בשיקום ושיפוץ  בתים, מוסדות חינוך ומבני ציבור שנפגעו באזורי העימות השונים. 
 
"בשבעה באוקטובר, לפני שנה וחצי, לא האמנו שנעמוד כאן היום", סיפר עמרי לוטן בפתיחת הסרטון. עוד הוסיף מנכ"ל נירלט: "הבית שלנו נחרב, והכול סביבנו השתנה. אבל מתברר שיש בנו משהו שאי אפשר לשבור - האופי, הנחישות, הרצון לבנות מחדש, והיכולת להיות שם כשצריך אותנו".
תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק של נירלט, מסרה:  "נירלט היא לא רק חברת צבע. אנחנו חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי, וכשהמדינה נפגעה - נפגענו איתה. כעת, כשחזרנו לפעילות מלאה, ברור לנו שתפקידנו הוא להיות חלק מרכזי במאמץ השיקום הלאומי. נירלט חזרה חזקה יותר, נחושה יותר, ומחויבת להיות חלק מסיפור השיקום וההתחדשות של ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה