שיווק ופרסום
אשת השיווק של החודש: קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת פוקס
הפרסומת של רשת האופנה הישראלית משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך חודש אפריל. לצד הביצוע המרגש של עדן גולן לשיר "גיבורי על" של התקווה 6, נחשפו הצופים לגיבורי האומה שסיכנו את חייהם במלחמה על הגנת המולדת | קרן קורץ זילבר היא אשת השיווק של חודש אפריל
בקמפיין מרגש במיוחד, אשר במהלכו הזמרת עדן גולן מבצעת קאבר ללהיט "גיבורי על" של להקת התקווה 6, הצליחה רשת האופנה FOX לייצר בידול בינה לבין המתחרות שלה בשוק.
בפרסומת של חברת פוקס, הפרזנטורית עדן גולן מארחת גיבורים שונים שסיכנו את חייהם וחירפו את נפשם במלחמה על הגנת המולדת. בין היתר, נחשפו הצופים לחייל צה"ל שאיבד את ידו במהלך המלחמה, לחובש מטעם ארגון "איחוד הצלה" שנחשף למראות קשים ב-7 באוקטובר, לטייסת קרבית ולשוטר שנרתמו למאמץ המלחמתי המורכב. על הקמפיין של רשת האופנה פוקס, הנשלטת על ידי איש העסקים הראל ויזל, אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.
באמצעות שימוש בלהיט הענק של להקת התקווה 6 והצגתם של גיבורי המלחמה על מסך הטלוויזיה, הצליחה חברת האופנה לעורר את רגשותיהם של הצופים, דבר שמוביל בסופו של דבר ליצירת אמפתיה והזדהות של הצרכנים עם הערכים של המותג הישראלי.
מי שמובילה ביד רמה את המהלכים הפרסומיים השונים של רשת האופנה היא קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית שיווק בקבוצת פוקס. בשיח עמנו, סיפרה קורץ זילבר על הקמפיין המוסיקלי של פוקס שעורר עניין בקרב הצופים ויצר בידול בינה לבין המתחרות שלה בשוק.
1- מה הוביל אותך לעולם השיווק?
עולם אינסופי של אפשרויות, שמתחדש מדי יום - עולם יצירתי, יזמי ומלא סיפוק.
עולם אינסופי של אפשרויות, שמתחדש מדי יום - עולם יצירתי, יזמי ומלא סיפוק.
2- כיצד בתחרות קשה עם המתחרות, הצלחתם לייצר בידול בקמפיין האחרון?
באופן רציף, קבוצת פוקס מייצרת קמפיינים בעלי נוכחות ובולטות תקשורתית גבוהה, תוך דגש על אופנת הבייסיק אותה המותג מייצג. בקמפיין האחרון בחרנו להביא לקדמת הבמה את גיבורי התקופה: החיילים, אנשי כוחות הביטחון, החובשים וכוחות ההצלה שמייצגים עבורנו את גיבורי העל האמיתיים שלנו מאז פרוץ המלחמה.
באופן רציף, קבוצת פוקס מייצרת קמפיינים בעלי נוכחות ובולטות תקשורתית גבוהה, תוך דגש על אופנת הבייסיק אותה המותג מייצג. בקמפיין האחרון בחרנו להביא לקדמת הבמה את גיבורי התקופה: החיילים, אנשי כוחות הביטחון, החובשים וכוחות ההצלה שמייצגים עבורנו את גיבורי העל האמיתיים שלנו מאז פרוץ המלחמה.
מדובר בקמפיין בגובה העיניים, שכל אחד יכול להתחבר אליו אשר מדגיש את העובדה שעם ישראל הוא עם של גיבורים וכולנו מחכים לשוב לחיים הרגילים שלנו. לצד זאת, הפרסומת של רשת האופנה מביעה תקווה שכל גיבורנו יחזרו לבתיהם ושחיינו יחזרו למסלולם בהקדם.
3- מה היו התגובות שקיבלתם בעקבות הקמפיין המוסיקלי של FOX אשר במסגרתו ביצעה הזמרת עדן גולן ביצוע מחודש לשיר "גיבורי על" של להקת התקווה 6?
השיר "גיבורי על" של התקווה 6 הוא שיר שמייצג את רוח התקופה והתאים באופן מושלם למסר הפרסומי, בשילוב ביצוע יוצא מן הכלל של עדן גולן. נוצרה פרסומת מרגשת מאוד, שמיד עם שידורה קיבלנו עליה הרבה תגובות חמות ומרגשות. אין ספק, הקמפיין הצליח לגעת בהרבה מאוד אנשים.
השיר "גיבורי על" של התקווה 6 הוא שיר שמייצג את רוח התקופה והתאים באופן מושלם למסר הפרסומי, בשילוב ביצוע יוצא מן הכלל של עדן גולן. נוצרה פרסומת מרגשת מאוד, שמיד עם שידורה קיבלנו עליה הרבה תגובות חמות ומרגשות. אין ספק, הקמפיין הצליח לגעת בהרבה מאוד אנשים.
4- מהו מנהל/ת שיווק טוב בעינייך?
מנהל שחי ונושם שיווק, מי שיש בו את התשוקה לעשייה והיצירה. אדם שמתעורר בכל בוקר עם רעיונות ויוזמות וחשיבה מחוץ לקופסא כדי להשיג את המטרות העסקיות של המותג שלו.
מנהל שחי ונושם שיווק, מי שיש בו את התשוקה לעשייה והיצירה. אדם שמתעורר בכל בוקר עם רעיונות ויוזמות וחשיבה מחוץ לקופסא כדי להשיג את המטרות העסקיות של המותג שלו.
עוד ב-
5- איזה טיפ היית נותנת למנהלי שיווק בתחילת דרכם?
מוטיבציה היא שם המשחק, עבודה קשה והתמדה יובילו אותך רחוק. מלבד זאת, חשוב להקשיב לאינטואיציות כי הן מפלסות את הדרך ולא לחשוש להביע דעה.
מוטיבציה היא שם המשחק, עבודה קשה והתמדה יובילו אותך רחוק. מלבד זאת, חשוב להקשיב לאינטואיציות כי הן מפלסות את הדרך ולא לחשוש להביע דעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



