שיווק ופרסום
מיליוני שקלים על עגבניות - הצעד הדרמטי של חברת יכין
בקמפיין תחת הסלוגן "מטבח ישראלי צריך עגבניות ישראליות", חברת יכין רוצה להדהד את הקשר בין החקלאות המקומית למטבח הישראלי. סמנכ"לית השיווק של חברת יכין על הקמפיין: "מטרתו לחזק את המומחיות של יכין בתחום"
חברת יכין משיקה קמפיין תקשורתי לקטגוריית העגבניות המיוחדות - פולפה ופסאטה, ששם דגש על החיבור לחקלאות הישראלית ולמטבח הישראלי המקומי. בקמפיין הפרסום יככב השף המוביל ברק יחזקאלי, תחת הסלוגן "מטבח ישראלי צריך עגבניות ישראליות".
בקמפיין מדגיש ברק יחזקאלי את איכות העגבניה הישראלית שמגיעה היישר מהשדה למטבח ומשמשת להכנת מגוון תבשילים אופייניים למטבח הישראלי כדוגמת שקשוקה, חריימה וכו'. הדגש בקמפיין על פולפה ופסאטה שמיוצרות מ-100% עגבניות ישראליות, שגדלות בשדות העמק והגליל, אצל מיטב החקלאים, ללא תוספת סוכר ומלח וללא חומרים משמרים.

השף ברק יחזקאלי בקמפיין יכין - צילום: יחצ
תהליך הייצור הקפדני והייחודי שומר על הערכים התזונתיים של העגבנייה ועל טעמה העשיר (ללא חומרים משמרים) - 100% עגבניות, ללא תוספת סוכר ומלח. תקציב הקמפיין כ-3 מיליון שקל.
עוד ב-
דפנה ליאור סמנכ"לית השיווק של חברת יכין: "המהלך התקשורתי של חברת יכין יתמקד השנה בקטגוריית הליבה של החברה - העגבניות ומטרתו לחזק את המומחיות של יכין בתחום ולהכיר תודה לתוצרת החקלאית המקומית המשובחת ולחקלאים הישראלים שהם שותפים שלנו לעשיה כבר שנים רבות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



