שיווק ופרסום
כוכבת "חתונמי" בתפקיד חדש: זה הקמפיין אותו נבחרה להוביל
אחווה סיטבון הזכורה מהעונה הראשונה של חתונה ממבט ראשון נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה של קולקציית Body Make-Up Illusion חזייה חדשנית ומהפכנית
אחווה סיטבון נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה של קולקציית Body Make-Up Illusion - חזייה חדשנית ומהפכנית, בעלת קשת גמישה ובלתי מורגשת על הגוף. החזייה מציעה נוחות מרבית, תוך שמירה על תמיכה מושלמת ועיצוב מחמיא שמשלב אלגנטיות ונשיות רכה. הקמפיין עתיד לעלות במדיה הדיגיטלית.
Triumph רואה באחווה את התגלמות דמות האישה של המותג - אישה מלאת ביטחון עצמי, נשית, חזקה, רגישה, אמא נוכחת ובת אדם שפועלת מתוך חיבור פנימי לעצמה ולעולם. הבחירה בה מהדהדת את ערכי הליבה של Triumph: העצמה נשית, נוחות בלתי מתפשרת ואופנה על-זמנית.
אחווה סטיבון, צילום: טריומף יחצ
אחווה סיטבון אמרה על הקמפיין: "Triumph הוא מותג שגדלתי עליו. הוא תמיד סימל בעיניי אלגנטיות נצחית, איכות ונוחות - דברים שכל אישה ראויה להם. כשניגשתי לצילומים, הרגשתי בבית: בבדים, בגזרות, במסר. זו לא רק חזייה - זו תחושת חופש, תמיכה וידיעה שיש לי גב גם מבחוץ וגם מבפנים. בעיניי, Triumph מדברת לנשים בגובה העיניים, היא רואה אותנו על כל הרבדים שלנו, כאימהות, כנשים פעילות, ככאלה שרוצות להרגיש יפות ונוח בדיוק באותה נשימה. עבורי זו לא רק שותפות אופנתית - זו שותפות עם אג’נדה שאני גאה לייצג״.
הקמפיין צולם באווירה אינטימית, טבעית ומעוררת השראה, שמציבה את אחווה בדיוק במקום שבו Triumph מבקשת לפגוש את קהל הנשים שלה - במקום האותנטי, שבו יופי, נוחות ובחירה עצמית נפגשים.
עוד ב-
החזייה החדשה והקולקציה המלאה זמינות כעת בחנויות Triumph ברחבי הארץ ובאתר הרשמי במחיר של 330 שקלים וטווח מידות 70B-90D
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



