שיווק ופרסום
יוגב מלכה חוגג יום מאושר בקמפיין נוצץ: זה הג'וב החדש שקיבל
לצד חגיגות יום הולדתו ה-26, כוכב הריאליטי רושם הישג נוסף בקריירה שלו וקוטף קמפיין חדש של רשת מגה ספורט. חגית אציל, סמנכ"לית שיווק מגה ספורט: "הכישרונות הרבים של יוגב מלכה באים לידי ביטוי בסרטון ההשקה שיצרנו לדגם נעלי הריצה החדש של אדידס"
יוגב מלכה, זוכה העונה החמישית של התוכנית "נינג'ה ישראל" אשר חוגג היום (רביעי) את יום הולדתו ה-26, נבחר לשמש כפרזנטור החדש של המותג מגה ספורט. המטפס הישראלי וכוכב הריאליטי משתתף בקמפיין החדש של הרשת אשר משיקה את נעלי הריצה של אדידס מדגם Adizero EVO SL.
הכוכב הישראלי נבחר להוביל את המהלך הפרסומי של רשת מגה ספורט והמותג אדידס נוכח הרקע הרחב שלו בעולם הספורט. מלכה נוגע בכל תחומי הספורט: ריצה, נינג'ה, ריקוד, אימונים ואפילו במקצועות הבמה.
.jpg)
בתמונה: יוגב מלכה, (צילום: מלאכי דוידי)
בשיוף פעולה אסטרטגי, מגה ספורט והמותג אדידס משיקות את נעלי הריצה החדשות אשר מתאימות לכל מי שדורש נעליים לריצה, אימון, הליכה או רק נעליים ליום-יום. הדגם החדש שוקל 188 גרם בלבד והוא משלב ריפוד מתקדם מסוג Lightstrike Pro להחזר אנרגיה מרבי, סוליית Continental גמישה ויציבה ופלטת ניילון לחוויית ריצה מקפיצה.
.jpeg)
בתמונה: יוגב מלכה וחגית אציל, סמנכ"לית שיווק מגה ספורט. (צילום: מלאכי דוידי)
חגית אציל סמנכ"לית שיווק מגה ספורט, סיפרה על ההחלטה לבחור בכוכב הריאליטי להוביל את הקמפיין החדש של הרשת: "אנו נרגשים להשיק את הקמפיין החדש של מגה ספורט בהובלת יוגב מלכה, אחד הכישרונות הרב תחומיים המרשימים בישראל. הכישרונות הרבים של מלכה באים לידי ביטוי בסרטון ההשקה לדגם נעלי הריצה החדש של אדידס דינמי שיצרנו".
עוד הוסיפה חגית אציל: "הסרטון המשלב סצנות מעולמות הריצה, נינג'ה, ריקוד ואגרוף. יוגב מדגים כיצד דגם EVO SL מלווה אותו בכל צעד ביומו העמוס ומעביר את המסר שהנעליים עוזרות לו לעמוד בקצב, להישאר חד ומהיר, וכל זאת בנוחות מקסימאלית".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



