שיווק ופרסום

עדי הימלבלוי ובן זיני עולים שלב: זה המהלך שיסדר להם אקזיט

השניים לקחו כעת את היחסים לשלב חדש, וחתומים על חוזה לקמפיין בגדים משותף - צעד אשר משקף רצון שלהם להציג את הזוגיות כחזקה ויציבה בעיני הציבור
מערכת ice | 
עדי הימלבלוי, בן זיני (צילום אינסטגרם/ benzini10 ,adihimelbloy)
השחקנית עדי הימלבלוי ובן זיני הם אחד מהזוגות המדוברים בביצת הבידור הישראלית. כמעט שנה אחרי שהכריזו על יחסיהם בפומבי דרך אינסטגרם, צעד שעורר דיונים רחבים על פערי הגיל של 11 שנים ביניהם, הצמד מוכיח שהקשר עומד ויציב.
השניים לקחו כעת את היחסים לשלב חדש, וחתומים על חוזה לקמפיין בגדים משותף - צעד אשר משקף רצון שלהם להציג את הזוגיות כחזקה ויציבה בעיני הציבור. עבורו הם יקבלו שכר של מאות אלפי שקלים. הקמפיין משותף הוא הראשון מסוגו עבור הצמד. בחירה זו באה בעקבות עלייה בעניין הציבור ביחסיהם, שלא כל הערות על פערי הגילים וההתאמה ביניהם.

רק בתחילת החודש הם תועדו מבלים אלו בחופשה ביוון עם ילדיה של הימלבלוי, השניים נתפסו במצלמה בשדה התעופה ביוון בדרך לטיסה. כזכור, בחודש שעבר דווח כי בני הזוג הפכו לסחורה חמה מאוד בשוק של מותגי הענק בשראל, ונראה כי הם ממש לא ממהרים לקטוף קמפיינים זוגיות. 
על פי הפרסום ב"mako", עדי הימלבלוי ובן זיני קיבלו לאחרונה כמה וכמה הצעות ענק להוביל קמפיינים של מספר מותגים בישראל, אך סירבו בנימוס. זה הגיע למצב שהחברות מוכנות לפתוח את הכיס בגדול.
על פי גורמים בתעשיית הפרסום, הם דורשים לא מפחות ממיליון שקל לקמפיין. לשם השוואה, לפני שהחלו בזוגיות, השניים דרשו בין 200 ל-300 אלף שקל לקמפיין יחיד. עוד נודע כי בני הזוג הנוצצים נמצאים במשא ומתן עם חברת אופנה מובילה בשוק הישראלי, כמו גם עם מותג ענק נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה