שיווק ופרסום

מנכ"ל טמבור הכריע: זה סמנכ"ל השיווק החדש של הקבוצה

שרון ברוקנר, ששימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של ענקית הצבע ומוצרי גמר לבנייה, טמבור, ימונה לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה ויחליף את צביה אורנשטיין קסן. מנכ"ל טמבור מיכה שרייר: "יהיה שותף מלא ומשמעותי" 
מערכת ice | 
מיכה שרייר (צילום הדס דנון, shutterstock, יוטיוב/ TambourTV)
טמבור, ענקית הצבע ומוצרי גמר לבנייה, הפועלת ומלווה את בניית הארץ כבר 90 שנים מודיעה על מינויו של שרון ברוקנר לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה.
ברוקנר,  בעל תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת רייכמן, שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של טמבור ולפני כן כיהן כמנהל אגף תקשורת שיווקית בפרטנר. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל דיגיטל במשרד הפרסום אדלר חומסקי, ומנהל פיתוח עסקי במשרד הפרסום מקאן.
כעת כאמור הוא מונה לסמנכ"ל השיווק של קבוצת טמבור ויחליף בתפקידו את צביה אורנשטיין קסן, שסיימה לאחרונה את תפקידה, לאחר ארבע שנים בחברה

שרון ברוקנר, סמנכ"ל השיווק בטמבור. באדיבות המצלם
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור מסר לאחר המינוי כי "אני שמח מאד על מינויו של שרון לסמנכ"ל השיווק של טמבור. ב-3 השנים האחרונות שרון הוכיח את יכולותיו המקצועיות ותפיסת עולמו הייחודית ותרם רבות למהלכים משמעותיים מאד אותם  קידמה החברה בין היתר בזמן המלחמה ובתקופה הקשה שישראל ידעה.
"כעת עומדים בפניו אתגרים חדשים ומרתקים, בהם הובלת האסטרטגיה השיווקית והמהלכים של קבוצת טמבור שנים קדימה ובפרט בשנת ה-90 שלה. אני סמוך ובטוח ששרון יעמוד בכל האתגרים במקצועיות ויצירתיות ויהיה שותף מלא ומשמעותי בהמשך ביסוס מעמדה של חברת טמבור כחברה ישראלית שורשית, המחוברת לקהילה והמובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה