שיווק ופרסום

ויראלי: חתן צרפתי מכר שטחי פרסום על הטוקסידו שלו כדי לממן את חתונתו

 יזם מצרפת בשם דאגובר רנוף, מצא דרך מקורית לממן את חתונתו: במקום לחסוך או לקצץ בהוצאות, הוא מכר שטחי פרסום על החליפה שלו ל-26 סטארטאפים שונים. ביום החתונה הוא צעד לחופה בחליפה ממותגת והפך לסנסציה ברשת
מערכת ice | 
חתונה (צילום LUZ, מתחם לאגו)
הוצאות החתונה נוטות בקלות לצאת משליטה, אך יזם צרפתי אחד מצא דרך מקורית במיוחד להפוך את ההפסדים הגדולים שמזוהים עם חתונות בדורנו לאירוע עם רווחים גדולים, דאגובר רנוף, יזם צרפתי מוכר ברשתות החברתיות, החליט לממן את חתונתו באמצעות מכירת שטחי פרסום על הטוקסידו שלו.
 
הרעיון, שנשמע בהתחלה כמו בדיחה, החל לתפוס תאוצה כאשר חברות אמיתיות הביעו עניין, ברעיון, רנוף הודיע ביולי האחרון כי יאפשר למותגים לממן את החתונה שלו בתמורה למיתוג על החליפה ואף ציין כי בכוונתו להציג את ההוצאה כפרסום עסקי.
תוך שבועות ספורים הוא הצליח למכור כמעט את כל שטחי הפרסום, ושלח את החליפה לתפירה בהתאמה אישית. ביום חתונתו, שנערכה ב-25 באוקטובר, הוא הגיע בחליפה שעליה לוגואים של 26 סטארט-אפים שונים.
המהלך הפך לוויראלי והצית שורה של תגובות חיוביות, גולשים כינו את הרעיון "מבריק" ו"מהלך שיווקי גאוני", ואחרים ציינו כי מדובר ב"תרגיל מושלם להוזלת הוצאות החתונה". אחד המגיבים כתב בהומור: "פספסתי את ההזדמנות, אבל תעדכן אותי לחתונה הבאה".
המעצב והיזם הצרפתי דאגובר רדוף, אראה ברעיונו רוח עסקית ויזמית והוכיח שבעזרת יצירתיות וקצת תעוזה אפשר להשיג הרבה דברים והישגים בחיים, גם כאשר זה לא בהכרח נראה כך בתחילת הדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה