שיווק ופרסום

ב-700 אלף שקל: הקמפיין היוקרתי של כוכבי הכדורגל

מותג האופנה הבריטי "לי קופר" מהוותיקים והידועים בעולם, ישיק בישראל קמפיין חדש עם כוכבי הכדורגל המובילים | כל הפרטים
צוף צימרינג | 
כדורגלן (צילום shutterstock, freepik)
מותג האופנה הבריטי "לי קופר" מהוותיקים והידועים בעולם, משיק הבוקר (שלישי) בישראל קמפיין חברתי לרגל השקת קולקציית חורף 2025/26, תחת הסלוגן: UNITED BY DENIM. מדובר בקמפיין בהשקעה של 700 אלף ₪ וכולל מהלך המעביר מסר של אחדות, קבלה, שוויון, ביטוי עצמי וחיבור דרך פריט האופנה הנצחי ביותר: הג'ינס.
סרט הקמפיין, שבויים על ידי יונתן ויצמן באווירה דרמטית ומלאת חיים, עוצב בהשראת עולמות הגיימינג והארקייד של שנות ה-80, ומשלב בין אנימציה דינמית, תאורה בוערת וצלילים אנרגטיים, התוצאה היא חוויה שמציגה את הג'ינס באור חדש – צעיר, רענן, בועט וחוצה גבולות.
מככבים בקמפיין חמישה משחקני הכדורגל המובילים בישראל, מקבוצות שונות ויריבות: שון גולדברג מכבי חיפה, רוי רביבו מכבי תל אביב, ירין לוי בית"ר ירושלים, רן בנימין הפועל תל אביב ואמיר גנח הפועל באר שבע.

באדיבות: "לי קופר"
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בזירות הדיגיטליות וברשתות החברתיות, לצד שילוט חוצות בפריסה ארצית ופעילויות חווייתיות בנקודות המכירה של "לי קופר".
גנית אלון סמנכל"ית השיווק של המותג מוסרת על המסר: "הקמפיין החדש מייצג את רוח המותג 'לי קופר' שחוגג אינדיבידואליות אבל מאמין באחדות. הוא חוצה קבוצות, ערים וזהויות, ומזכיר שדנים היא השפה הכי אוניברסלית שיש כזו שמדברת חופש, שוויון וביטוי עצמי.
לדבריה: "בחרנו לחבר בין שחקנים מקבוצות שונות דווקא כדי להראות שמה שמאחד אותנו חזק יותר ממה שמפריד .ג'ינס הוא פריט שמלווה אנשים מכל תחומי החיים גברים ונשים, צעירים ובוגרים, מכל קצוות הארץ. הוא מייצג חיבור, חופש ואותנטיות וזה בדיוק המסר שחשוב לנו להעביר בקמפיין".

באדיבות: "לי קופר"

באדיבות: "לי קופר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה